Gibblay Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Er det noen som har noen erfaringer med denne skjermen. Er på nippet til og bestille et eksemplar. Vil svært gjerne ha tilbakemeldinger.Det har vært så merkelig stille rundt denne skjermen etter at den ble lansert. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg fikk denne skjermen idag - og overgangen fra en sliten 17" CRT er enorm. Knivskarpt bilde. Bittelitt med baklys, og ikke helt optimal svart-gjengiving, men ellers kanon. Svært lite/ingen etterslep i spill jeg har prøvd (vil mene at et spill som Generally vil være ganske avslørende på etterslep...?) - men nå spiller jeg ikke FPS så det har ikke så veldig mye å si for meg uansett. Ikke det dummeste valget du kan gjøre, om du spør meg. Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Takker og bukker for svaret.Den blir vel bestilt i morgen. Og så pen den er og se på Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Får den om en uke, min EGEN nec lcd 1770nx...gleder meg. Den er nydelig ja, ubeskrivelig pen, jeg valgte den sorte enke, men den kritthvite er kewl den og.. håper jeg ikke vil lengte etter snøhvit da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå