SnoelK Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Hei! Jeg trenger som sagt hjelp til filgjenoppretting. Når jeg skal åpne en partisjon i "min datamaskin", kommer det opp melding om at den er "raw" og at den må formateres.. Jeg nekter å formatere den, siden alt av filmer og musikk var på den... Flere års arbeid faktisk... :no Noen som kan hjelpe meg med å finne et filgjenopprettingsprogram slik at jeg kan finne filene mine igjen? Er evig takknemmelig om noen kan hjelpe meg! -Snoelk Edit: Skrivefeil Endret 6. januar 2005 av SnoelK Lenke til kommentar
SnoelK Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Er det ingen som kan anbefale et filgjenopprettingsprogram?! For eksempel: er Norton Ghost et alternativ? Eller er det andre programmer der ute som er bedre? -Snoelk Lenke til kommentar
icaruz Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det er mulig du finner noen programmer her http://www.runtime.org/ som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
hansaj Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hei! Du kan prøve disse programmene iRecover DinSide har en artikkel om dette programmet. Eller du kan prøve R-Undelete 2.0 Merk! Hvis du skal hente ut 80GB med filer så trenger du en harddisk å legge de på. I tillegg vil det ta noen timer. Lykke til! Mvh Hans Arvid Lenke til kommentar
555 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Beste Jeg har brukt er "GetDataBack" det er to typer en til FAT og en til NTFS Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Beste Jeg har brukt er "GetDataBack" det er to typer en til FAT og en til NTFS Helt enig, GetBackData reddet 98% av datafilene mine en gang Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 R-studio bruker vi daglig på jobben for slike ting, retter feil på disker og kan i de aller fleste tilfeller restore tapt data. Lenke til kommentar
Cy_19 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Har du mista / slettet partisjonen ved et uhell er Acronis RecoveryExpert Deluxe et knall program. Med det kan du lage en boot-CD som scanner harddisken for tapte partisjoner, og gjennoppretter de med et enkelt tastetrykk... Lenke til kommentar
SnoelK Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Tusen takk skal dere ha folk! skal se på de forskjellige programmene. -Snoelk Lenke til kommentar
intel_inside Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hei føler med deg Jeg har prøvd alle forslagene over, men det som hjalp meg var EasyRecovery Uten tvil det beste verktøyet til filoppretting etter min mening Lenke til kommentar
SnoelK Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Hmmm... driver med iRecover nå. Hvis det ikke hjelper skal jeg prøve ditt forslag Lenke til kommentar
SnoelK Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 GetDataBack funket for meg Men nå må jeg bare få kjøpt det... Takker og bukker for hjelp -Snoelk Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Kjøpte det selv i fjor høst, og er meget fornøyd. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Min Windows-partisjon ble plutselig "unknown" så jeg ikke fikk boota i det hele tatt for ei stund sida. Ganske kjipt når det skjer på en fredag og det er eneste PC'n man har. Hadde heldigvis spill og musikk og nedlastinger på en anna partisjon. Snodig at sånt kan skje helt plutselig. Maskinen kræsja et par ganger, og så *poff* Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Mange som har opplevd dette virker det som, hadde selv en lignende episode engang. Kunne vært interessant og visst hva som er årsaken til dette problemet at disken plutselig ikke er lesbar lenger. Se forøvrig DENNE tråden. Lenke til kommentar
tjodleiv Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hvor mange av dere som har problemer har en hardisk fra Western Digital. Lenke til kommentar
enl Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Min er Quantum så... Har du en SCSI-disk da eller? Bare lurte siden du sa at mange års arbeid var forsvunnet. Ordentlig kjipt det der Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Disken som ble sånn hos meg var en Seagate 80GB disk. Den har forøvrig fungert knirkefritt etter at jeg formaterte den igjen etter crash'en. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Beste Jeg har brukt er "GetDataBack" det er to typer en til FAT og en til NTFS Helt enig, GetBackData reddet 98% av datafilene mine en gang Fikk du til å kopiere noe? Prøvde nyeste versjon, men kopiering var umulig i gratisversjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå