hq333 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hei Jeg har et stort problem foran meg, håper den er lett for dere. Jeg har en Denver 256mb mp3spiller. Den kobles via usb 2.0. Jeg fikk ingen diskett eller cd som når jeg kjøpte den, siden det ikke trengs. Problemet er at når jeg kobler mp3en til pcen, kommer det en ukjent enhet, men det kommer ingen driver på 'min datamaskin'. Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke kommer. Jeg har hørt at det kommer en ny driver automatisk på min datamaskin hvis man bruker XP, men jeg har win98. I virkeligheten skal en driver oppstå når man kobler den til usb-plugen, men det gjør det ikke på min pc. Så kan ikke noen hjelpe meg å finne ut hvordan man kan 'opprette' egen driver for mp3spilleren på 'min datamaskin', vær så snill?? Håper på svar... Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Kanskje du finner noe her : http://www.denver-electronics.com/pages/su...ubMenuguid=5390 Win 98 fungerer dårlig sammen med nyere usb enheter uten driver. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Mp3 spillere som kalles driverløse er ikke i grunnen driverløse, men i XP så ligger driveren inne og blir installert når spilleren blir satt i første gang. Ved bruk av 98 så er man nødt til å installere en driver manuelt, enten fra en medfølgende cd/diskett eller fra nett. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Men kan du ikke bruke en "default driver" da, mener at det er noe sånn i windows 98 også?? Hvis du velger installer enhet og vis driver fra liste, så komme det vel opp noe? Se om du finner usb drive eller noe sånn. Lenke til kommentar
hq333 Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Hei folkens, jeg klarte å fixe driver for spilleren fra denver-electronics.com Jeg må bare si tusen takk til dere, jeg har lenge ventet på å ha mine egne fav sanger på spilleren. Takk igjen for hjelpen deres;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå