Gå til innhold

Hva har skjedd med helten min, Komplett.no?


Anbefalte innlegg

Mine erfaringer:

 

Komplett (norek) bruker ca 3-4 virkedager på å sende lagervarer i fra de er bestilt i ca 50-75% av tilfellene de siste to årene.

 

Mulig jeg har vært mindre heldig - men dette er mine erfaringer og dessverre mye dårligere enn alle andre webshopper jeg handler hos (psdata, netshop osv).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det lysner, ordrene mine en fra mand. kveld og en midt. tirsdag ble registrert Posten Stokke ca. 1/2 8 i gårkveld og omlastingsentral i Haugesund i formiddag - kanskje kommer pakkene i morgen og lappen etter helga, men da får kontoret sporingslappene..

Blir neppe ny maskin opp å gå i helga ref. MSI Diamond Wlan / Bluetoot tråden og PSU som ble forsinket pga. godt salg, sendes kanskje idag.

Ute for samme erfaring som OC-Freak, endra ordre på kasse hos PS i 3 tida i går, en time seinere var den ute og hos Posten i Kristiansand litt etter syv samme kveld.

Lenke til kommentar

Jeg handlet akkurat ny pc hos netshop og Norek. Norek fordi de er billigst og jeg har ram-rabatt gjennom jobben. Netshop fordi de kunne levere varene mye tidligere.

Det jeg sitter igjen med etter div kommunikasjon med de to er at Netshop ligger et verdenshav foran Norek i kundeservice. Jeg spurte Norek, og fikk kun korte, frekke, nedlatende svar. Og jeg er ingen dataidiot, I know my shitt. Så de kan dra'n. Netshop var derimot imøtekommende, kjappere, hyggeligere og brukte smilies :love:

Disse tingene utgjør STOR forskjell.

 

Norek trenger skjerpings!

Best varene mine kommer førlørdag, for hvis ikke jeg får spille HL2 innen den dagen så vil noen måtte dø for saken. Og Noreks mailbehandlere er først i den rekken

:devil:

 

Hu hei hvor det går!

Lenke til kommentar

Mange spørsmål, her skal forsøke å besvare de fleste:

 

Først av alt, denne tråden handler om en kundes erfaringer og så vidt vi vet er denne saken løst (for en god stund siden)...

 

Den første avsporingen dreide seg om Postens leveringstider og sporingssystem. Vi har skylden for mye rart, men akkurat dette må dere nesten ta opp med Posten. Vi kan ikke gjøre så mye fra eller til (utenom å sende varene raskest mulig).

 

Neste digresjon dreier seg om forskjellige kunders erfaringer. Noen er positive (eks. oddy, John Kåre, Xtra, larsr +++), mens andre har mindre bra erfaringer. Slik er det nok dessverre og det kan være variasjoner som har med sesong, etterspørsel, feil og andre ting å gjøre.

 

Det vi forsøker på er å måle kontinuerlig hvor bra leveringspresisjonen vår er: I uke 1 var den f.eks. på 94% på bedriftspakker o.l. og 87% på servicepakker o.l. I uke 2 var den på på 97% på bedriftspakker o.l. og 92% på servicepakker o.l. Målsetningene våre er litt høyere, men generelt sett så blir ca 95% av alle ordre levert i løpet av en dag (tall fra i fjor). Vi forsøker imidlertid å gjøre det enda bedre, forstår godt at alle vil ha alt levert med en gang...

 

Når det gjelder Norek så er dette en del av vårt selskap som kun selger til forhandlere. Dersom det er noen som ikke er forhandlere (og selger varer videre) så vil disse bli nektet fortsatt kjøp dersom det blir oppdaget. Å sammenligne Norek med andre nettbutikker er rimelig meningsløst siden det her forventes at kundene skal være svært oppegående produktmessig og de ytes ikke support på samme måte som dersom man er sluttbruker. Det sier seg vel egentlig selv ?

 

Sist, men ikke minst må vi minne om en liten ting:

Ravenlord skrev: 21/01/2005 : 08:59 

ser ikke ut som komplett er villig til å svare. 

Vi har foreløpig svart på 369 spørsmål på dette forumet og mer kommer, men vi vil fremdeles prioritere å svare på mail/telefoner fra kunder først. Håper det går greit, ellers får vi spørre hw.no om å ta all support her i stedet :p

 

PS. Ber også en moderator om å stenge tråden nå. Det opprinnelige spørsmålet er besvart og diskusjon om Norek ber vi (som tidligere) om at tas direkte med disse og ikke i et forum for nettbutikker for sluttbrukere (som dette tross alt er).

Lenke til kommentar

Får slenge meg på komplett-bølgen her jeg også da. Har bare positive erfaringer fra komplett, veldig bra sjappe! Selv om de i det siste har blitt litt tregere synes jeg. Ikke mye, kanskje en dag seinere levering, og siden komplett har blitt forholdsvis store (les: gigantiske) så er jo det forstårlig. Det som også er veldig "sporty" av dem (som også er positivt i deres favør) er at de "henger" på HW forumet. Ikke bare smart, men også veldig nyttig for oss forbrukere. Når folk legger inn innlegg om at de er misfornøyde/fornøyde med komplett sin service (eller andre ting for den sags skyld) kan komplett lese dette og ta til seg kritikk/ros.

 

Go komplett! :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...