Yonaz Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Heisann. Søstra mi skall ha seg ny bærbare pce til internett , msn og sims 2, er det mulig og få en bærbare pce til de ting over til 7000 kr? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ja, sims 2 krever vel ikke allverdens av grafikk kortet, så de pcene til 7000 skal nok holde om den ikke skal brukes til mer avanserte spill enn sims 2, og nettsurfing samt msn... Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Ja, sims 2 krever vel ikke allverdens av grafikk kortet, så de pcene til 7000 skal nok holde om den ikke skal brukes til mer avanserte spill enn sims 2, og nettsurfing samt msn... Noen som veit om en internett side til en sånn pce? Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg "Skall" hjelpe deg med å finne en "pce" side! www.Barbara.no Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Barbara er faktisk slått saman att med Hardware.no. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Til surfing, msn og slikt er denne Toshibaen mer enn god nok. Jeg vil anbefale at du oppgraderer til 512 RAM da. Har sette flere eksempler på at Windows XP med SP2 kjører lovlig seint med 256 mb RAM. Endret 7. januar 2005 av Filla Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Gøy å dizze folk som ikke skriver rett ExTerminator og LockNess? Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Gøy å dizze folk som ikke skriver rett ExTerminator og LockNess? Dizze? Er det noen som dizzer her så er det da du.. det var da ikke vondt ment og le av skrivefeilene, det håper jeg trådstarter skjønner. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Enig, det var ikke vondt ment! zefler Skrevet 06/01/2005 : 22:12 Barbara er faktisk slått saman att med Hardware.no. Jeg skrev det før jeg viste det Endret 8. januar 2005 av LockNess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå