Gå til innhold

mye tyder på at fb ikke releases på noen dager....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne meldingen betyr jo kun at de har økt sin servicegrad ovenfor oss spillere...., Ikke at de sliter..!

 

Tidligere var GM kun tilgjengelig på dagtid, nå skal man kunne be om hjelp til alle døgnets tider.

Tolker det slik at Blizzard endelig har fått en litt mer solig arb. stab.

 

BTW.

Skjønner ikke helt hva man skal med 24/7 ingame support når man enda ikke har fått noe spill.

Lenke til kommentar

Etter meldinga om at de regner med at de skal komme med startdato for final beta "shortly" så har jeg blitt like skuffa begge gangene det har kommet nyheter som IKKE handler om final beta :p

 

Det ble slik.. "Wow! En ny nyhet! Kanskje det er final beta denne gangen?"

Men neeeida: "Fan site list updated" :wallbash:

Lenke til kommentar
Etter meldinga om at de regner med at de skal komme med startdato for final beta "shortly" så har jeg blitt like skuffa begge gangene det har kommet nyheter som IKKE handler om final beta :p

 

Det ble slik.. "Wow! En ny nyhet! Kanskje det er final beta denne gangen?"

Men neeeida: "Fan site list updated" :wallbash:

Har lidd av samme problem.. Jeg og brodern gjør ikke annet enn å vente på FB vi... Sitter foran min PC og ser på episoder av Dirty Sanchez og That 70's show. Mellom hver episode vi ser, trykker vi F5 på eu siden, og ser på WoW Cinematic Trailer... :) Og hver gang de to siste nyhetene har kommet har vi begge spretti ut av stolene våre... Men like skuffa hver gang... :( Huff og huff... Mitt stakkars hjerte tåler ikke mer... :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...