Gå til innhold

mye tyder på at fb ikke releases på noen dager....


Anbefalte innlegg

More details regarding the Final Beta, including the start date, will be announced here shortly, so please stay tuned. We are working hard to bring you the next exciting phase of World of Warcraft as soon as possible.

 

slik som jeg har forstått det kommer de til å poste en news om fb release dato. tviler på at de poster den samme dag som den kommer ut........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
boogiman@1døgn spilling:

 

han: jeg skal ha 99999 pizzaer kjære.

hun: weho, jeg skal kjøre bil!

Japp... Exactly... :) Og hun er klar over at det spillet kommer til å ta en god del av tiden min fremover... Så jeg tror hun har lagt andre planer i helgen hu og... Eneste pausene hu må ta fra sine planer er når jeg ringer og roper:

"KJÆRE!!!! MER COLA!!!!" :thumbup:

Lenke til kommentar
Final Beta Test Plans

03/01/2005

In preparation for the imminent Final Beta Test of World of Warcraft, we will be shutting down the Closed Beta servers for maintenance and temporarily suspending the official forums within the next few hours. We regret the short notice, but are doing our utmost to roll out the Final Beta Test as quickly as possible. The downtime between the close of the current Beta and the start of the Final Beta Test will be kept to a minimum, although we are unable to reveal an exact start date at this time. However, we anticipate that this maintenance will only last a few days, whereupon the Final Beta Test will begin.

 

We will provide initial access to the Final Beta to those who attained a beta key through the official Blizzard pre-order campaign, as well current Closed Beta testers. These testers will maintain their existing account and characters. Additional testers will be included as the Final Beta moves forward.

 

More details regarding the Final Beta, including the start date, will be announced here shortly, so please stay tuned. We are working hard to bring you the next exciting phase of World of Warcraft as soon as possible.

 

Blizzard har som vanlig ryggdekning med alt de skriver, i tilfelle ett eller annet går 'ad dundas'. Jeg velger å tro at de håper på en umiddelbar FB start når de er ferdig med forberedelsene, men at de også forbeholder seg muligheten for at de kan ha en ny update hvor de forteller oss når FB faktisk starter.

 

Det som er interessant her er det faktum at USA brukte fem dager fra de stengte Open Beta til Retail kunne begynne. Her i Europa strever de med å gå fra CB til FB, noe som tyder på de mannskaps problemene de har på 'skuta' nede i Paris.

 

Jeg håper og tror på en release i løpet av morgendagen. Det kan virke litt rart å lansere det sånn rett før en helg, men de vet nok at mange er rimelig svett på 'venterommet' nå - og jeg tror de nødig vil skuffe EU fansen stort mer nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...