Gå til innhold

Rar oppdatering fra Blizzard på de.wow-europe.com


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Boogieman,06/01/2005 : 17:54] Argh... Det er det jeg HATER med denne releasen... Det er at vi ikke veit noe som helst... De kunne godt startet om 2 uker så lenge jeg hadde fått vite datoen... Det er det å gå rundt og ikke vite noe som er ille...

Ikke for å pirke, men dette er faktisk en beta test, ikke en release.

Altså burde ikke vi som testere forvente noe som helst av blizzard.

Vi burde være forberedt på en del downtime (selv om det har vært veldig lite i de andre betaene), og den del surr med servere, og når vi får creata account.

 

Vi kan jo engeltlig ikke si at vi er misfornøyd når det er beta testing det gjelder ;)

Jaja, beta test da... Men det er da fortsatt en release av en beta test... ;)

Og jeg er forberedt på masse nedetid jeg... Men man kan jo ikke ha nedetid hvis man ikke har oppetid... :)

Har bare en ting å si til Blizz...

 

FIRE IT UP, HELGA!!! :p

Lenke til kommentar
Jeg snakka med EBgames i dag kl 4 når jeg kjøpte wow official strategy guide :thumbup: , de sa at de hadde fått beskjed av blizzard at FB forhåpentligvis ville starte innnen 4 dager....

 

Endelig har blizzard komt med litt mer håndfaste datoer, istedenfor alle disse, "very soon, few days" osv...

Blizzard har ikke kommet med noe som helst annet enn "a few days", hva EB Games sier er noe dem selv har tolket ut i fra en eller annen plass. Kanskje de til og med bare gjetter? Og alle kan jo gjette rett.

Lenke til kommentar

jippi... vel det var vel ikke det vi venta mest på...

 

Fan site list updated

Thundgott, 06/01/2005

The Blizzard Fan Site Program houses a lot of excellent web sites, and we make sure to list those dedicated to World of Warcraft here on our own web site. The list of sites dedicated to the English language portion of the European community has recently been updated, now containing 30 sites in 13 different languages. You can find the list of sites and more information about the Blizzard Fan Site Program on our fan sites page.

 

 

seriøst.. kunne ikke driti mer i det..

Lenke til kommentar
jippi... vel det var vel ikke det vi venta mest på...

 

Fan site list updated

Thundgott, 06/01/2005

The Blizzard Fan Site Program houses a lot of excellent web sites, and we make sure to list those dedicated to World of Warcraft here on our own web site. The list of sites dedicated to the English language portion of the European community has recently been updated, now containing 30 sites in 13 different languages. You can find the list of sites and more information about the Blizzard Fan Site Program on our fan sites page.

 

 

seriøst.. kunne ikke driti mer i det..

Helt enig!

Lenke til kommentar

Omar er inne på noe. dere har ikke noe å syte for.

Hadde det vært en retail relase som hadde blitt utsatt kunne jeg skjønt det. Men dette er beta og ingen dato er lovet.

Nå skjønner jeg veldig godt hvorfor blizzard tok ned forumet sitt også disse dagene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...