Gå til innhold

Rar oppdatering fra Blizzard på de.wow-europe.com


Anbefalte innlegg

Den tyske versjonen:

 

Blizzard Entertainment arbeitet mit T-Online zusammen, Deutschlands Marktführer im ISP Geschäft, um einer bestimmten Anzahl an Spielern den Zugang zum europäischen World of Warcraft Final Beta Test zu ermöglichen.

 

Im Rahmen dieser Zusammenarbeit wird T-Online eine spezielle Verlosung durchführen, bei der ihr die Möglichkeit habt, einen von 5000 Final Beta Keys zu gewinnen. Das Gewinnspiel dauert fünf Tage, läuft also vom 5. Januar bis zum 9. Januar. Täglich werden 1.000 Accounts verlost. Da die Gewinnspiel-Datenbank jeden Morgen gelöscht wird, besteht jeden Tag aufs Neue die Chance, einen Final Beta Key zu ergattern.

 

All diejenigen, die an dieser Verlosung teilnehmen wollen, sollten die entsprechende World of Warcraft Webseite auf dem Spieleportal onSpiele besuchen.

 

Der Start der Final Beta wird in Kürze bekanntgegeben.

 

Oversatt med freetranslation, dere skjønner poenget:

 

Blizzard Entertainment collaborates with T-ONLINE, Germany market leader in the ISP business in order to enable a certain amount at players the access to the European world of Warcraft Final concrete test. 

 

In the frame of this collaboration, T-ONLINE will carry out a special drawing, with which its the possibility has to win one of 5000 Final Beta Keys.  The game of chance lasts five days, runs therefore from the 5 January to the 9 January.  Daily 1,000 Accounts verlost become.  Because the game of chance-database of each morning is deleted, the chance exists every day on the new to manage to grab a Final Beta Key. 

 

All that that want to participate in this drawing should visit the corresponding world of Warcraft web page on the game portal onSpiele. 

 

The start of the Final Beta is announced briefly.

 

 

 

Dette kan jo bety at FB ikke kommer før tidligst den 9. januar. :cry::cry::cry:

 

Jeg blir såret innvendig

 

Edit: Freetranslation oversetter beta til concrete. Jeg gidder ikke fikse noe mer

Endret av Pinnella
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sorry for dobbel post, men det virker som om de kansje trenger flere beta testere til den tyske clienten, det står jo ikke noe om de "bonus kontoene" på verken den engelske eller den franske sida.. og hvis det hadde vært bonus kontoer på den franske eller den engelske burde det ha stått der nå pga. at den tyske posten blei lagt til i går.. puh.. bare en teori selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Boogieman' date='06/01/2005 : 17:43'] Jeg er veldig sikker på at spillet kommer før 9.januar... For 3-9.januar er ikke few/couple of days... Det er jo en hel uke...

Og folk kan jo få en FB key etter spillet har startet... :)

Ikke så rart det når soon er flere år.

Lenke til kommentar
Boogieman,06/01/2005 : 17:43] Jeg er veldig sikker på at spillet kommer før 9.januar... For 3-9.januar er ikke few/couple of days... Det er jo en hel uke...

Og folk kan jo få en FB key etter spillet har startet... :)

Ikke så rart det når soon er flere år.

Godt poeng... Men nå har Blizzard skuffa så sinnsykt, at de rett og slett ikke KAN utsette mer... Og helt til Søndag er for lenge...

Lenke til kommentar

Fan site list updated

Thundgott, 06/01/2005

The Blizzard Fan Site Program houses a lot of excellent web sites, and we make sure to list those dedicated to World of Warcraft here on our own web site. The list of sites dedicated to the English language portion of the European community has recently been updated, now containing 30 sites in 13 different languages. You can find the list of sites and more information about the Blizzard Fan Site Program on our fan sites page.

 

nyeste oppdatering på wow-europe dot com

Lenke til kommentar
Boogieman' date='06/01/2005 : 17:54'] Argh... Det er det jeg HATER med denne releasen... Det er at vi ikke veit noe som helst... De kunne godt startet om 2 uker så lenge jeg hadde fått vite datoen... Det er det å gå rundt og ikke vite noe som er ille...

Ikke for å pirke, men dette er faktisk en beta test, ikke en release.

Altså burde ikke vi som testere forvente noe som helst av blizzard.

Vi burde være forberedt på en del downtime (selv om det har vært veldig lite i de andre betaene), og den del surr med servere, og når vi får creata account.

 

Vi kan jo engeltlig ikke si at vi er misfornøyd når det er beta testing det gjelder ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...