Gå til innhold

Cooler Master Stacker.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle de testene jeg har lest, sier at du får med HD-tray med 120mm vifte, 80mm vifte i topp og en 120mm bak.

Får også med ledning for å koble sammen to PSU'er. Hadde jeg vært deg ville jeg gjort vannkjølings-modden enkel, og montert 2 stk. 80mm radiatorer i bunn (eller topp, alt etter som), der hvor PSU nr. to skal stå.

Edit: Og kanskje en vanntank i toppen hvor 80mm vifta står, dersom du får plass, avhenger av vanntank da.

Endret av _Talon_
Lenke til kommentar
Alle de testene jeg har lest, sier at du får med HD-tray med 120mm vifte, 80mm vifte i topp og en 120mm bak. Får også med ledning for å koble sammen to PSU'er.

Det stemmer.

Hadde jeg vært deg ville jeg gjort vannkjølings-modden enkel, og montert 2 stk. 80mm radiatorer i bunn (eller topp, alt etter som), der hvor PSU nr. to skal stå.

Da vil du få dårlig ytelse. Hvorfor i alle dager skal man ikke utnytte de mulighetene man har med Stacker? Det er jo som skapt for vannkjøling, og du har utrolig god plass til en radiator i bunnen uten at den kommer i konflikt med noe som helst. Har selv hatt vannkjøling i Stacker, det funker ypperlig.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar
Da vil du få dårlig ytelse. Hvorfor i alle dager skal man ikke utnytte de mulighetene man har med Stacker? Det er jo som skapt for vannkjøling, og du har utrolig god plass til en radiator i bunnen uten at den kommer i konflikt med noe som helst. Har selv hatt vannkjøling i Stacker, det funker ypperlig.

Jau, kan hende du har rett, så rett. Anyway, du får med tingene jeg skrev i første innlegg, samt hjul pluss diverse skruer sortert (!) etter type. :)

Edit: skrivefeil

Endret av _Talon_
Lenke til kommentar

Litt irriterende at de ikke har laga ventilasjonshullet i bunnen så bredt at det passer med en radiator. Det er uansett flere som har montert f.eks Black Ice Extreme II langsmed hullet i bunnen uten å sage hullet større. Det funker, men litt av kjøleeffekten blir jo borte i og med at radiatoren er litt bredere.

Bestillte meg ett stk Stacker idag, gleder meg. Skal bli deilig å hive ut Cheiftech'en :)

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar
Litt irriterende at de ikke har laga ventilasjonshullet i bunnen så bredt at det passer med en radiator. Det er uansett flere som har montert f.eks Black Ice Extreme II langsmed hullet i bunnen uten å sage hullet større. Det funker, men litt av kjøleeffekten blir jo borte i og med at radiatoren er litt bredere.

Bestillte meg ett stk Stacker idag, gleder meg. Skal bli deilig å hive ut Cheiftech'en :)

Jeg tenkte og sette radiatoren på høykant foran. Sånn at 120mm viftene på radiatoren suger luft igjenom den fra utenfra. Jeg regner med at det er plass til det. Eller blir det litt modding.

Bestilte du med den trommel vifta eller C4STOR?

Og ja skal bli digg og kaste ut Raidmaxen. De hadde ikke flere Chieftecher på Microplex. så da var det bare et stort raidmax igjen som var det nærmeste.

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar

Jeg tenkte og sette radiatoren på høykant foran. Sånn at 120mm viftene på radiatoren suger luft igjenom den fra utenfra. Jeg regner med at det er plass til det. Eller blir det litt modding.

Bestilte du med den trommel vifta eller C4STOR?

Og ja skal bli digg og kaste ut Raidmaxen. De hadde ikke flere Chieftecher på Microplex. så da var det bare et stort raidmax igjen som var det nærmeste.

Nei jeg droppa å kjøpe crossflow fan. Sideinntaket har ikke filter, og jeg har vifter nok fra før :) Dessuten har jeg hørt at den står litt i veien for komponenter i 5.25" brønnene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...