TAS Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg har func sin surface 1030. Og som det står på den: Competition mousing surface. Kostet meg 700kr på OBS og kom i en tinnkasse med formet skumplast inni, så den ligger bra på reise. Den er knusebra til min optiske mus. Kjenner ingen andre som har så dyr mussmatte som meg Men det var nå ihvertfall to år siden jeg kjøpte den der. Da hadde jeg krevd å få pengene mine tilbake,du har blitt lurt.Husker jeg ikke feil så fikk jeg to for samme prisen som du betalte,og det var med frakt .. De kom i aluminiums boks de også. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvilken farge er finest? Hvilket tau er lengst? Slike spørsmål går det ikke an å svare på, likeså med ditt spørsmål, fordi alle har forskjellige meninger. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvilket tau som er lengst har vel for pokker ingenting med smak å gjøre. Er det ene tauet lengre enn det andre ER det lengre enn det andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå