Cacophobia Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg har ikke brukt musmatte på 1år :!: , den jeg hadde da var en billig for 20kr Vurderer å kjøpe Qpad... Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 den beste e jo då den du finne på narvesen o.l.. sånn lotto greier.... har hatt ei i et halt år no! kjempe greier Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 ¨Steelpad 4S *stor *sitter godt *ypperlig gli *passer for alle muser *lydløs med "pads" på musen *kurrant pris mvh hrr Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 ¨Steelpad 4S *stor *sitter godt *ypperlig gli *passer for alle muser *lydløs med "pads" på musen *kurrant pris mvh hrr Den passer ikke for alle mus, er heller ikke lydløs. Men det er en utrolig bra musematte, bruker den selv akkurat nå Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hva er forskjellen på de ulike QPAD'ene? Hva gjør att de er MidSense, LowSense o.s.v Har tengt på å skaffe meg en slik shu Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Hva er forskjellen på de ulike QPAD'ene? Hva gjør att de er MidSense, LowSense o.s.vHar tengt på å skaffe meg en slik shu Det er størrelsen som er forskjellig Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Steelpad 4D og Razer Diamondback Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Steelpad S&S bruker eg, er veldig fornøyd med den, men den sliter litt av mine mx1000 skatez, men jaja, det får klare seg. Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hva er forskjellen på de ulike QPAD'ene? Hva gjør att de er MidSense, LowSense o.s.vHar tengt på å skaffe meg en slik shu Forskjellen finner du her: http://www.qpad.se/modules/news/index.php?category=Products mvh Falc Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Eg har standandrad blå muse matte :-) (Den er av den typen som "henger fast på pulten) :-) Har dual optical oppå der :-) Funker fint til meg.... Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Hvis dere leser første innlegg, så spør jeg om: Hvilken som er best av Q pad, func og eXactMat Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hm har viss dotte litt utav tema Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg har bestilt Q-PAD nå Gleder meg... Noen som har noen bilder av den i bruk? Kjøpte forresten MidSense...LowSense er jo nesten like stor som skolepulten min Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 var å så på microplex.no her om dagen og da stod det at de skulle få inn en helt ny musematte, men nå er den forsvunnet, hmm.. den så sinnsykt bra ut, så det var synd! Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 har selv både qpad lowsence og func 1030, og det er ikke tvil i verden at qpad sin er en bedre musmatte, mest pga den ikke sliter skates og at den er 4 gang så stor som func.. om func'en hadde vært større så hadde det vært en konkurransedyktig musamatte imo Lenke til kommentar
E.T Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg har func sin surface 1030. Og som det står på den: Competition mousing surface. Kostet meg 700kr på OBS og kom i en tinnkasse med formet skumplast inni, så den ligger bra på reise. Den er knusebra til min optiske mus. Kjenner ingen andre som har så dyr mussmatte som meg Men det var nå ihvertfall to år siden jeg kjøpte den der. Du er kul som kjøper en kraftig overprisret func! Skulle ønske jeg var som deg såvidt jeg har forstått det fins det 4 forskjellige kategorier, alt etter smaksak: Plast: Xray Thunder9 (et lite hakk under kommer Steelpad S&S) Tøy: Q-pad Glass: Corepad/Corepad magma Metall: Razer Exactmat Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Du er kul som kjøper en kraftig overprisret func! Skulle ønske jeg var som deg som sagt så kjøpte jeg denne for mange år siden og da var den self overpriset pga at den var ny og hardware.no forumet viste jeg ikke om. Hadde knapt nok internett hjemme den gangen. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Sa jeg noe annet? Forskjellen på Q-padene er tykkheten, og størrelsen 4.0mm er vistnok en hel del bedre en 1.5 mm, PGA praktiske grunner du sikkert kan tenke deg selv Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Har bestilt eXactmat og Razor nå, vi får se hvordan det går. Jeg kan jo komme med tilbakemelding på hvordan den er i bruk. (Men den kommer ikke før HyperX minnet som var på tilbud hos NetShop forrige uke kommer på lager). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå