Gå til innhold

Gbit-nettverket på hw.no-rekka (TG)


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle bestille gbit-nettverkskort til brodern... Hvis det er noen flere som skal ha nytt kort/noe som helst annet de har på pcutstyr.no så pm meg... stikker opp å henter det på lageret så slipper man frakt

Som om du har penger til det :tease:

 

*kjenne-hverandre-modus*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle bestille gbit-nettverkskort til brodern... Hvis det er noen flere som skal ha nytt kort/noe som helst annet de har på pcutstyr.no så pm meg... stikker opp å henter det på lageret så slipper man frakt

Hvis han ikke trenger det før tg, så kan jeg bestille det sammen med swichen. Så tar jeg det med på tg (eller oslo).

Lenke til kommentar
Jonas og jeg diskuterte nettopp att gbit-gjengen kanskje kan ta en liten tur til oslo og møtes før tg. Sånn at man ikke bare setter seg ned på TG uten å likson kjenne personene rundt deg.

meg = Jonas ;)

 

Jeg syntest forslaget var en skikkelig god ide! Bare for de som har lyst og annledning til å komme...

 

Suyper anlednign for å kjøpe hardware også, mtp. at datakjeden ligger 200m unna oslo-S :)

 

Flere som har lyst til å være med?

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle bestille gbit-nettverkskort til brodern... Hvis det er noen flere som skal ha nytt kort/noe som helst annet de har på pcutstyr.no så pm meg... stikker opp å henter det på lageret så slipper man frakt

Hvis han ikke trenger det før tg, så kan jeg bestille det sammen med swichen. Så tar jeg det med på tg (eller oslo).

Bor et steinkast unna pcutstyr.no så det er ikke noe problem for meg å stikke opp å hente det

Lenke til kommentar
Målsetning kan være å spise pizza og le av prisene på spaceworld ;)

Gu har et påeng der. På paceworld i sandvika var et spill 200kr dyerere enn på computercity, som ligger rett over gata.

 

Hva med peppez eller dolly, eller er det noen andre steder det er god mat i oslo?

Sikkert fint med både peppes og dolly... Det store spørsmålet er egentlig når? *krysse fingrene for at det ikke skal være helgen/mandag og tirsdag før tg*

Hva med neste helg? :p

Lenke til kommentar
Målsetning kan være å spise pizza og le av prisene på spaceworld ;)

Gu har et påeng der. På paceworld i sandvika var et spill 200kr dyerere enn på computercity, som ligger rett over gata.

 

Hva med peppez eller dolly, eller er det noen andre steder det er god mat i oslo?

Sikkert fint med både peppes og dolly... Det store spørsmålet er egentlig når? *krysse fingrene for at det ikke skal være helgen/mandag og tirsdag før tg*

Hva med neste helg? :p

Du mener førskommende?

Lenke til kommentar
Bor et steinkast unna pcutstyr.no så det er ikke noe problem for meg å stikke opp å hente det

Da kanskje du kan ordne swichen før oslo-turen, så akn jeg få den da.

 

*det blir herlig mer rom-nettverk*

Det kan jeg gjøre, men jeg tror ikke de har den d-link switchen på pcutstyr

 

Edit: Ja jeg mener førstkommende :)

Edit2: Førstkommende blir kanskje litt dumt siden jeg er hjemme hos pappa til uka og da får jeg evt ikke hentet switchen :(

Endret av CaZiO
Lenke til kommentar
Bor et steinkast unna pcutstyr.no så det er ikke noe problem for meg å stikke opp å hente det

Da kanskje du kan ordne swichen før oslo-turen, så akn jeg få den da.

 

*det blir herlig mer rom-nettverk*

Det kan jeg gjøre, men jeg tror ikke de har den d-link switchen på pcutstyr

 

Ja jeg mener førstkommende :)

Så dette. Så da tar jeg meg av bestillinga av swich.

 

Jeg tror det passer for meg til helgen. (skal bare sjekke opp litt nermere)

 

Edit: Lørdag passer :thumbup:

Da trar jeg til "sandvika" :innocent:

Endret av danielsn
Lenke til kommentar
Kan man da sikkert, hvis vi har en målsetning for "utflukten".

Jeg tenkte også på å kjøpe ny disk på datakjeden i møllersgata (så slipper jeg å betale frakt), stikke en tur innom digitalimpuls og se litt der. Spise mat og ha det gøy, kanskje bowle osv.

 

Men saken er den at jeg trolig ikke har penger før tirsdagen, uka før TG (den 15 altså) Flere enn meg som vil nyte godt over et stipend som kommer da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...