Gå til innhold

Gbit-nettverket på hw.no-rekka (TG)


Anbefalte innlegg

ElmotriX: Nå er det sånn at vi har fylt opp gbit-switchen, men vi har mulighet til å låne en gbit-switch (5 porters?). Men hvis det er mulighet for å slippe å låne ekstra utstyr så hadde det vært best.. Om du og noen andre på rekka vil bytte plass / gå ut av rekka, s må dere avtale det dere imellom. Hvis det blir tilfelle så send meg en mail/PM, så skal jeg se hva jeg får gjort ;)

 

Men hvis han (Adrian?) ikke får PC. Betyr det at du ikke kommer på TG i det hele tatt?

Det samme lurer jeg på!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har billett magubrothers? Isåfal må du sette Xell som seater med en gang, samtidig som at du sender henne en mail med billettnummeret ditt!

 

Angående vennen din så lurer jeg på om han har billett til tg? For om han ikke har det er det antagelig for sent å skulle begynne å prøve å skaffe billetter nå ;)

Lenke til kommentar

Clvn: Virker egentlig som at det blir veeeldig mye styr med at han skal være med :S ... hadde han bare skaffa den dataen! :mad:

 

Har fått spørsmaal om å sitte med en annen et annet sted, og hvis det kan spare dere for bry, kan jeg heller sitte der :yes:

 

Eller er det for sent å melde seg ut av gb-rekka?

 

(ja, jeg må unnskylde en masse tull :cry: er virkelig ikke meningen....)

Lenke til kommentar
Clvn: Virker egentlig som at det blir veeeldig mye styr med at han skal være med :S ... hadde han bare skaffa den dataen! :mad:

 

Har fått spørsmaal om å sitte med en annen et annet sted, og hvis det kan spare dere for bry, kan jeg heller sitte der :yes:

 

Eller er det for sent å melde seg ut av gb-rekka?

 

(ja, jeg må unnskylde en masse tull :cry: er virkelig ikke meningen....)

du bestemmer selv om du skal være med i bg-rekka. Mener å huske at jeg har skrevert dette noen ganger tidligere: du binder deg ikke til å sitte på bgit-rekka, hviss du sier du skal være med.

 

 

(har fått dette spørsmålet noen ganger før)

Lenke til kommentar

@kennethdammyr: Får håpe han blir med. Om han ikke blir med, hva gjør du da? *krysse fingrene*

 

@magubrothers: Mm, du kan melde deg ut av rekka... Da sender du en mail til Xell om deg og kompissen din, da? bra du sa ifra nå med en gang sånn at det ikke blir tull etter at seatingen begynner i morra :)

 

*glede seg til tg-modus*

Lenke til kommentar
Da har jeg vært der borte og godsnakka. HJalp dem tilogmed med et par PC-ting som faren hadde slitt med i 6 timer sa han. Jeg brukte bare 5 min :D

 

Så jeg får håpe han får bli med (Gutten er bare 14 år).

Hvis ikke så skal jeg selvsagt på TG allikvel :thumbup:

Nydelig :D

 

Smøre foreldre hjelper ofte ;)

Lenke til kommentar
Hvordan var det med TP-kabel? Var det noen her som fiksa det? og skal de evt ha bestilling?

Vet det står her et eller annet sted, men syntes det var greit å bumpe tråden litt :p

Jeg ordner Cat7 til alle :-)

 

Edit: Så en kveld får jeg sette meg ned å mekke kabler (sette på plugger).

Endret av danielsn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...