j-- Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 ElmotriX: Nå er det sånn at vi har fylt opp gbit-switchen, men vi har mulighet til å låne en gbit-switch (5 porters?). Men hvis det er mulighet for å slippe å låne ekstra utstyr så hadde det vært best.. Om du og noen andre på rekka vil bytte plass / gå ut av rekka, s må dere avtale det dere imellom. Hvis det blir tilfelle så send meg en mail/PM, så skal jeg se hva jeg får gjort Men hvis han (Adrian?) ikke får PC. Betyr det at du ikke kommer på TG i det hele tatt? Det samme lurer jeg på! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 17. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 Lurer også på hvor det er han bestiller pcen sin fra siden det tar 100 år, dell? Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 17. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 Clvn: Jeg kommer på TG uansett. men han derrimot kommer ikke hvis han ikke får data. Cazio: Han har ikke bestilt ennå... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 Da ser jeg ingen grunn til at du ikke skal kunne sitte på rekka hvis han ikke får PC? Har han planer om å bestille? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 Du har billett magubrothers? Isåfal må du sette Xell som seater med en gang, samtidig som at du sender henne en mail med billettnummeret ditt! Angående vennen din så lurer jeg på om han har billett til tg? For om han ikke har det er det antagelig for sent å skulle begynne å prøve å skaffe billetter nå Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 17. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 Til mandag 21.02 (bursdagen min) bestiller jeg denne. (kanskje før) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 Trivelige greier Daniel. Angående mitt følge har det oppstått komplikasjoner der om han får lov eller ikke (jeg trodde han hadde sjekka dette for lenge siden ). Så jeg skal over å godsnakke med foreldra hans nå i kveld. Forhåpentligvis går det i boks. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 17. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 Clvn: Virker egentlig som at det blir veeeldig mye styr med at han skal være med :S ... hadde han bare skaffa den dataen! Har fått spørsmaal om å sitte med en annen et annet sted, og hvis det kan spare dere for bry, kan jeg heller sitte der Eller er det for sent å melde seg ut av gb-rekka? (ja, jeg må unnskylde en masse tull er virkelig ikke meningen....) Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 17. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 Clvn: Virker egentlig som at det blir veeeldig mye styr med at han skal være med :S ... hadde han bare skaffa den dataen! Har fått spørsmaal om å sitte med en annen et annet sted, og hvis det kan spare dere for bry, kan jeg heller sitte der Eller er det for sent å melde seg ut av gb-rekka? (ja, jeg må unnskylde en masse tull er virkelig ikke meningen....) du bestemmer selv om du skal være med i bg-rekka. Mener å huske at jeg har skrevert dette noen ganger tidligere: du binder deg ikke til å sitte på bgit-rekka, hviss du sier du skal være med. (har fått dette spørsmålet noen ganger før) Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 17. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 Trivelige greier Daniel. Angående mitt følge har det oppstått komplikasjoner der om han får lov eller ikke (jeg trodde han hadde sjekka dette for lenge siden ). Så jeg skal over å godsnakke med foreldra hans nå i kveld. Forhåpentligvis går det i boks. Lykke til Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 17. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 Har sendt PM til Xell om at jeg melder meg ut. Unnskyld for alt surr Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 @kennethdammyr: Får håpe han blir med. Om han ikke blir med, hva gjør du da? *krysse fingrene* @magubrothers: Mm, du kan melde deg ut av rekka... Da sender du en mail til Xell om deg og kompissen din, da? bra du sa ifra nå med en gang sånn at det ikke blir tull etter at seatingen begynner i morra *glede seg til tg-modus* Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Da har jeg vært der borte og godsnakka. Hjalp dem tilogmed med et par PC-ting som faren hadde slitt med i 6 timer sa han. Jeg brukte bare 5 min Så jeg får håpe han får bli med (Gutten er bare 14 år). Hvis ikke så skal jeg selvsagt på TG allikvel Endret 17. februar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 Da har jeg vært der borte og godsnakka. HJalp dem tilogmed med et par PC-ting som faren hadde slitt med i 6 timer sa han. Jeg brukte bare 5 min Så jeg får håpe han får bli med (Gutten er bare 14 år). Hvis ikke så skal jeg selvsagt på TG allikvel Nydelig Smøre foreldre hjelper ofte Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 Så jeg får håpe han får bli med (Gutten er bare 14 år). Han er vel ikke en sånn *skrike og banke, hviss han taper - tillstand? 14 år er ikke bare da. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Ser ut som min "fantastiske" overtalingsevne fungerte gitt. Gutten er med og jeg venter på svar fra War som han skal kjøpe billetten av. Det burde skje ganske fort. DA er det ihvertfall bare praktiske ting igjen Endret 18. februar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 19. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2005 Hvordan var det med TP-kabel? Var det noen her som fiksa det? og skal de evt ha bestilling? Vet det står her et eller annet sted, men syntes det var greit å bumpe tråden litt Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 19. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Hvordan var det med TP-kabel? Var det noen her som fiksa det? og skal de evt ha bestilling?Vet det står her et eller annet sted, men syntes det var greit å bumpe tråden litt Jeg ordner Cat7 til alle :-) Edit: Så en kveld får jeg sette meg ned å mekke kabler (sette på plugger). Endret 19. februar 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2005 Det er godt Daniel Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 19. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2005 Tenkte jeg skulle bestille gbit-nettverkskort til brodern... Hvis det er noen flere som skal ha nytt kort/noe som helst annet de har på pcutstyr.no så pm meg... stikker opp å henter det på lageret så slipper man frakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå