danielsn Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Nesten så jeg vil sette meg ned å grine! så mye gleder jeg meg! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Plassnummer: (Rød betyr at de _ikke_ er med på gbit-switchen. Grønn betyr at man har plass på gbit switchen) 1 Adrian Halvorsen. -> Venn til magubrothers 2 #FJERNET# -> magubrothers 3 Anders Skaalsveen -> 2ec 4 Magnus Skaalsveen -> CaZiO 5 Eivind Dahl -> norman 6 Marius Larsen -> maze 7 Jonas Lindstad -> Clvn 8 Daniel S. Norstrøm -> Danielsn 9christopher rokseth kenny -> Botleneck 10 Asbjørn Husebø -> Zoidman 11 Hans Inge Fagerli - Era 12 Ørjan Jåsund - nasse 13 Jonas P. Bye - SteInMetz 14 Kenneth Dammyr -> kennethdammyr 15 Peter Sørensen Nergaard Dette sendes som en mail til Xell i dag (15.02.05) Noen som har noen innvendinger? Ellers går denne mailen av gårde i ettermiddag Lenke til kommentar
maze Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Dette ser supert ut. Kjør på! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 9christopher rokseth kenny -> Botleneck Du har glemt ett mellomrom Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Da er det bare å få sendt avgårde listen, men jeg er veldig redd for at det er for sent... xell offentliggjør vist sin liste i ettermiddag, og med mindre maset mitt har ført frem vet hun ikke hvem av oss som skal sitte hvor Edit: Soyyr for masemodus, men jeg gleder meg Endret 15. februar 2005 av CaZiO Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Heisann. Nå er lista over hvordan gbit-rekka under HW.no rekka ferdig. Kunne du plassere oss et sted på hw.no-rekka? Plassnummer: (Rød betyr at de _ikke_ er med på gbit-switchen. Grønn betyr at man har plass på gbit switchen) 1 Adrian Halvorsen. -> Venn til magubrothers 2 #FJERNET# -> magubrothers 3 Anders Skaalsveen -> 2ec 4 Magnus Skaalsveen -> CaZiO 5 Eivind Dahl -> norman 6 Marius Larsen -> maze 7 Jonas Lindstad -> Clvn 8 Daniel S. Norstrøm -> Danielsn 9 Christopher Rokseth Kenny -> Botleneck 10 Asbjørn Husebø -> Zoidman 11 Hans Inge Fagerli - Era 12 Ørjan Jåsund - nasse 13 Jonas P. Bye - SteInMetz 14 Kenneth Dammyr -> kennethdammyr 15 Peter Sørensen Nergaard Om du kan plassere oss i den rekkefølgen er det flott. Om du ikke har mulighet til å plassere så håper jeg du sier ifra snarest wink.gif En stor takk fra Jonas Lindstad AKA. Clvn Men vent med å velge Xell som seater til jeg får en bekreftelse hra ho Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Har allerede valgt xell som seater, velger heller bort hvis det ikke går Lenke til kommentar
maze Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Har valgt xell som seater nå jeg også Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Clvn: Snakka med Adrian i dag, g han sier det ikke er sikkert han skal være med på TG likevel Han blir med hvis han får dataen sin før. Men faen ass, Hva gjør jeg/vi hvis han ikke skal dit likevel? Syntes det blir så dumt hvis du/dere må skifte ting og tang igjen o.l. bare fordi han ikke klarer å bestemme seg (Jeg blir uansett med på rekka) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Nå har Xell lagt ut sitt forslag til HW.no rekka. Som de oppmerksomme ser så har hun ikke tatt med Gbit-"rekka". Jeg regner med at du har kontroll her clvn? Endret 15. februar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Nå må resteen av dere som ikke har valgt Xell som seater gjøre det;) Snarest.. magubrothers: Får virkelig håpe han får seg pc innen den tid.. Ellers blir det masse styr... Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg skal prate med han i morgen. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Fått tilbakemelding fra xell clvn? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Vi er vel alle satt opp på hennes forslag til plassering, eller er det noen som er blitt utelatt? Vi satt ihvertfall på rekke. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Ser ut som xell mangler noen billettnr på oss/venner http://www.nordve.net/tg05/plasseringer.html stikk inn her og sjekk hvem det er! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Min "partner" har ikke billett engang enda. Bare reservert en "brukt". Derfor har ihvertfall ikke han. Endret 16. februar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 jeg har allerede plass på hw rekka, og vil gjerne bli med på gbit nette... hvem kontakter jeg, og hva trenger jeg å gjøre ellers?? Lenke til kommentar
maze Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Mener det er fult på switchen. Men kontakt kameraten min. clvn Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Clvn. Hvis det er OK, så kunne ElmotriX fått min plass? Ville blitt så jævlig dumt i tilfelle han ikke får dataen. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Men hvis han (Adrian?) ikke får PC. Betyr det at du ikke kommer på TG i det hele tatt? Endret 17. februar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå