Kanetheheatsink Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hvis 2 av oss tre kan sitte på sidene funker det jo.? Og jeg Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Det er vel bare å bruke litt lange kabler vel? Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 burde funke. Jeg og han andre har 3x20 meter med kabel Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 mm, det er ikke noe problem å sitte med noen meters mellomrom. Det som er problemet er det at det blir veldig trøbbel for Xell og passe på at alle havner på en radius av 10m innenfor switchen, samtidig som at det er mange av de som skal sitte ved siden av venner som er på gbit-switchen som ikke er med på hw.no rekka til Xell... Det som jeg ser som et alternativ (eneste?!) er at alle de vennene som skal sitte ved siden av hverandre regger seg på hw.no rekka , så må vi lage en lang liste over hvem som skal sitte ved siden av hverandre på bordrekka, og hvordan vi gjør det.... Så setter alle Xell som seater når den tid kommer.. (altså om et par dager...) Hørtest det greit ut? Om noen føler for å ta kontakt med meg via msn så er adressen [email protected] Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 jeg har en kabel på 20 meter til overs hvis noen vil låne. Mot depositum på 20kr seff. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Botleneck er: christopher rokseth kenny edit: skrev Botle neck Hviss noen vil ha kontakt meg meg så er msn-adressen: [email protected] Lange nok kabler skaffer jeg Endret 11. februar 2005 av danielsn Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Nå har endelig Seatingen begynt, og derfor må vi være raske med å få en mail sendt til Xell som er leder av hw.no-rekka @ tg05. Personer som er med på rekka trenger jeg fullt navn til sånn at det blir mulig for xell og gjenkjenne dere når hun setter opp plasser. Plassnummer: #0 magubrothers venn nr 1 - X #1 #FJERNET# -> magubrothers #2 Anders Skaalsveen -> 2ec #3 Magnus Skaalsveen -> CaZiO #4 Clvn's venn nr 1 #5 Clvn's venn nr 2 #6 Jonas Lindstad -> Clvn #7 Daniel S. Norstrøm -> Danielsn #8 christopher rokseth kenny -> Botleneck #9 Asbjørn Husebø -> Zoidman #10 Zoidman's venn 1 - X #11 Kenneth Dammyr -> kennethdammyr #12 Kennethdammyr's venner 1 - X Denne lista er laget i rekkefølge med hvordan jeg tror det kan bli på tg Da må dere skrive hvor mange venner som dere skal sitte ved siden av.. Så må vennene dere skal sitte ved siden av bruke Xell som seater (noe jeg håper går greit for Xell ) Endret 13. desember 2018 av TSP fjernet navn Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 som sagt, så kan dere bruke min Gb switch også, så dere kan få med flere folk på denne rekka deres. mot at om dere finner en bra løsning å sitte i begge nettverkene skal jeg ha en port selv, om ikke vil jeg ha bawls eller noe på LANet (den koster vel 10,- eller noe) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 @Dimensionx: Det hadde vært fint, ja Går det ann å koble f-eks switchene sammen med 2 nettverkskabel (altså 2gbit mellom de, full duplex)? For isåfall har vi 5 porter til ledige, om noen vil ta de Men jeg tror ikke jeg klarer å organisere 16 porter til sammen, så da må de personene som vil bruke din switch ha laaange nettverkskabler... Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 har 3x20. Hvis noen vil låne, så kunne dere låne av meg mot depositum på 20 kr. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 ikke med disse switchene, clvn Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 ikke med disse switchene, clvn ok, men 1 kabel går vel? Uplink da... Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Fått sendt avgårde liste til xell enda? for det begynner å haste nå... Hvis du mangler navn så send en midlertidig liste med kun nick på de du ikke vet Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Hei Beklager at jeg er litt treig, men slik er ståa: Jeg har en kamerat som jeg vil ha med. Jeg har også fått lagt av en billett til han. Men han må sjekke med noen trenere osv, så han får ikke svar før på Torsdag om han kan eller ikke. Men da vet jeg også sikkert. Går det bra og vente? Endret 13. februar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Kennethdammyr: Det går sikkert greit. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 For de som ikke skulle følge med på "hw.no rekke" tråden begynner seatinga for oss om ca 4 dager Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Plassnummer: (Rød betyr at de _ikke_ er med på gbit-switchen. Grønn betyr at man har plass på gbit switchen) 1 Adrian Halvorsen. -> Venn til magubrothers 2 #FJERNET# -> magubrothers 3 Anders Skaalsveen -> 2ec 4 Magnus Skaalsveen -> CaZiO 5 Eivind Dahl -> norman 6 Marius Larsen -> maze 7 Jonas Lindstad -> Clvn 8 Daniel S. Norstrøm -> Danielsn 9christopher rokseth kenny -> Botleneck 10 Asbjørn Husebø -> Zoidman 11 ### Zoidman's venn ### 12 Kenneth Dammyr -> kennethdammyr 13 Peter Sørensen Nergaard Dette sendes som en mail til Xell i morgen (15.02.05) De som har "#" på rekka må jeg få navnet på nå! Endret 13. desember 2018 av TSP fjernet navn Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Nice work! Endelig ble det litt fart i sakene her Lenke til kommentar
maze Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Gleder meg masse. TG blir fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå