Kanetheheatsink Skrevet 5. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2005 man har jo 100mb da.. GÅr sinnsykt fort det og Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 5. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2005 man har jo 100mb da.. GÅr sinnsykt fort det og Det er jo selvfølgelig et godt poeng, men 1Gbit går 10x fortere Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Det er ganske stor forskjell på 12,5 MB/s og 125MB/s ass... Teoretisk altså. Endret 6. februar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 Seff er det det! Clvn, du må oppdatere forsiden, det står med store rød bokstaver der at det ikke er ledige plasser Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg har nå også prøvd å søke på ps-datafondet nå, da clvn ikke fikk noe svar. Da blir det vell spennende å se... for på tirdsdag trekkes "vinnerene". Vinner vi ikke denne måneden, så søker jeg på ny til neste uke. Kommer med all info rra ps-data. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 Vi venter i spenning Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 10. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 Nå kan man velge seater på ptn! gogogo Dere som organiserer gbit rekka må få sendt over mailer med navn og rekkefølge vi skal sitte i til xell Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Nå har endelig Seatingen begynt, og derfor må vi være raske med å få en mail sendt til Xell som er leder av hw.no-rekka @ tg05. Personer som er med på rekka trenger jeg fullt navn til sånn at det blir mulig for xell og gjenkjenne dere når hun setter opp plasser. Plaanummer:: #1 #FJERNET# -> magubrothers #2 Anders Skaalsveen -> 2ec #3 Magnus Skaalsveen -> CaZiO #4 Jonas Lindstad -> Clvn #5 Daniel S. Norstrøm -> Danielsn #6 ??????????? -> Botleneck #7 Kenneth Dammyr -> kennethdammyr #8 Asbjørn Husebø -> Zoidman Om det er noen av dere som ikke vil ha navnet sitt "trykket" opp på denne threaden så si ifra... Denne lista er laget i rekkefølge med hvordan jeg tror det kan bli på tg Endret 13. desember 2018 av TSP fjernet navn Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 10. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 Anders Skaalsveen -> 2ec Du burde sende inn de du har så fort som mulig så du sparer xell for hodebry og mer jobb, hvis hun først plasserer oss på et sted og så må plassere på nytt blir det mye jobb Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 10. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 damn... Jeg ringer mamma NÅ og spørr om å låne penger til Nettverkskort. Tenkte på dette på jobben i dag, og har ombestemt meg. Sorry og unnskyld for litt rot.. om noen minutter vet jeg om jeg blir med. Ok? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 Du fikk positivt svar eller? Skriver du innlegg her om du kan låne penger? Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 10. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 Possitivt!! Jeg kunne låne ja! :D Clvn, Jeg melder meg inn igjen, men husk det med han kompissen min som skulle være med a. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 Clvn, Jeg melder meg inn igjen, men husk det med han kompissen min som skulle være med a. Frisk opp hukommelsen min! Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 10. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 Jo, altså en kompiss skal være med. Og han vil seff sitte ved sidenav meg. Så kunne du satt av plassen til høyere for meg til han? Jeg sitter jo trossalt helt på siden.. sånn at vi blir 9stk, men bare 8 som deltar? (Han skal IKKE være med i gbrekka, bare sitte ved meg.) sendte deg jo PM om dette. Sjekk den også hvis du ikke sjønte Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 10. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 Fått oppdatert nicket til bruttarn? Hadde vært greit om info du sender til xell stemmer 100% med påmeldingen jeg sendte Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 10. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 Fått oppdatert nicket til bruttarn? Hadde vært greit om info du sender til xell stemmer 100% med påmeldingen jeg sendte Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 10. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 kompissen sender navn i PM nå. *Navn, Alder* Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Jeg skal antakelig sitte med noen venner. Jeg får bekreftet hvordan det henger sammen i morra. Isåfall må jeg sitte på en av endene. Men jeg kommer med bekreftelse i morgen. Altså, skal uansett være med på GB-rekka, må bare sjekke plasseringen PS: Ich heiBe Kenneth Dammyr Endret 10. februar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 10. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg MÅ være på siden! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 Nå ser det nesten ut som om hele rekka blir oppløst, bare at vi bruker en switch Folk som skal sitte sammen med forlk som ikke er med på Gbit-rekka: Zoidman skal sitte sammen med venn(er) Clvn skal sitte rett ved venner (2 som ikke er med på rekka) kennethdammyr skal sitte med venner (antagelig) magubrothers skal sitte ved siden av venn (antagelig) Hummm, dette blir ikke veldig lett å få styr på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå