j-- Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Ehm, har nå funnet ut at det blir skummelt masse å bære for meg og inn i skipet. Så spørsmål fra meg (og muligens CaZiO): Kan jeg få låne/leie en tralle om noen har.. Ville blitt evig takknemmelig Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 *kremt* noen skulle på død og liv kjøpe brus i dag *kremt* Hvis noen har med tralle låner jeg gjerne jeg... Vil legge til et spørsmål: Er det noen som har gaffateip? Trenger litt til banneret osv Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 *kremt* Jeg sparte noen kroner på det *kremt* Men om noen har så vil jeg gjerne låne Men siden ikke CaZiO vil låne, så... Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Da var den ene siden av banneret klart! Slenger ut noen bilder som lovt Vet det er shaby men nå vekker vi ihvertfall oppsikt på tg Den oransje fargen er uv-reaktiv hvis noen skulle få lyst til å bruke et par uv-katoder/dioder på noe fett Endret 21. mars 2005 av CaZiO Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Flotte greier! Jeg skal ha med tralle jeg. Men det spørs hvor god plass det blir på den. Dessuten vet jeg ikke hvor godt den ruller på underlaget der ute. Er det grus? Er det asfalt? Peter fant ut at han ikke hadde legitimasjon i dag. Det skal prøve å ordnes i morra. Bare håper det går i boks I morgen kjøper vi også planker. Da tenkte jeg å kjøpe 2m 2"x2", som kunne brukes til å henge banneret på. Hvor langt er det? Det rekker vel ikke over alle plassene? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Utrolig bra! Jeg stiller med 2* 2meter med 2" x 2" Det er ikke asfalt, men veldig hardkjørt grus/tørr leire lignende... Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Peter fant ut at han ikke hadde legitimasjon i dag. Det skal prøve å ordnes i morra. Bare håper det går i boks Det står noen linjer om hva man gjør hvis man ikke har leg på gathering.org (men det er i værste fall) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg har lest og gjort mye rart. Satser på å få fatt på en fødselsattest i morra. Så får vi heller vente en stund utafor skipet. Snakka med deltakerkonsulenten istad også, han sa de ville strekke seg langt for å få han inn. Trodde alle hadde legitimasjon jeg... Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg har lest og gjort mye rart. Satser på å få fatt på en fødselsattest i morra. Så får vi heller vente en stund utafor skipet.Snakka med deltakerkonsulenten istad også, han sa de ville strekke seg langt for å få han inn. Trodde alle hadde legitimasjon jeg... Har ikke posten legitimasjons kort? tror de er ganske kjappe med å lage, men jeg er ikke sikker Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg har med gaffateip hvis ingen andre i nærheten har. Sitter på rad 39, sete 45. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Posten trenger fødselsattest og 2 uker Koster forsåvidt 150kr også. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 22. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 Ojjj... Der røyk swichen i et lite eksperiment... Har noen en 8 porters gbit-swich jeg kan låne? PM meg raskt! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 22. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Ups htf var det du gjorde ? Endret 22. mars 2005 av CaZiO Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 Hvordan er det på TG? Jeg trar herfra nå... og er der oppe ca. kl. 11.00 til 12.00 Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 Hører rykter om 0 internett, men det stemmer vel ikke? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 Hører rykter om 0 internett, men det stemmer vel ikke? Først nå har internet blitt stabilt her Lenke til kommentar
ArveTelefsen Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 Nettet er stabilt her på 10mbit-rekka! http://mbit.istheshit.net/ Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 @gbit rekka: I'm watching you! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 Vel, nettet er vel "stabilt" her på gbit rekka også... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 sitter på andre enden av bordet enn gb-rekka jeg, og her er nettet langt fra stabilt... naboen min kommer seg ikke engang på nett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå