CaZiO Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Vi får vel legge ut litt bilder av banneret så fort det er ferdig Endret 9. mars 2005 av CaZiO Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Vi får vel legge ut litt bilder av banneret så fort det er ferdig Hva skjer egentlig med banneret nå? Lager vi det i stoff, lærret eller papp? Noen som vil ta på seg å lage et layout på det hvis det ikke har blitt gjort allerede? Kenneth: Du går på media, har du noen gode tips om hvordan vi burde gjøre det med plakaten mtp. design elns? Endret 11. mars 2005 av clvn Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Skal den designes så veldig da? Er det ikke bare teksten, plain? EDIT: Hva med fonten "OCR A Std"? Endret 11. mars 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Banneret blir laget i papirduk 19kr for 10 meter på nille Marius og jeg lager det i løpet av uka! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Det var ikke dyrt! Da rekker det over hele rekka da eller? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Det som blir et større problem er å feste den, trenger stolper el og noen som er villig til å teipe fast til kabinettene eller skjermene sine Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg skal ha en relativt høy konstruksjon på vår plass. Jeg kan sikkert kjøpe med en meter ekstra plank så vi ihvertfall får en stolpe der. Så hvis to andre gjøre det samme er vi i mål Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Det som blir et større problem er å feste den, trenger stolper el og noen som er villig til å teipe fast til kabinettene eller skjermene sine Skjermen min kan brukes som et sted å feste stolpe, så lenge ikke PCen min blir rørt! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Det som blir et større problem er å feste den, trenger stolper el og noen som er villig til å teipe fast til kabinettene eller skjermene sine Skjermen min kan brukes som et sted å feste stolpe, så lenge ikke PCen min blir rørt! Vi kan sette opp en liten stolpe mellom plassene våre. Men jeg tror det kanskje kunne vere lurt å ha et tauhengende øverst som duken var festet til. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) The "Tau-champion" enters the room. The silence spreads around like butterflies in the summerwind. - Oh, Tau-man, will you bring thy tau for us? - I shall thy tau carrie. Trust my words! Med andre ord. Jeg kan sikkert ordne noe tau Endret 15. mars 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Da har jeg fått armbondet Noen fler som har fått det? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 trenger å vite om noen får ordna en eller annen form for festeting til banneret. noen tynne planker el Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Som sagt kan jeg ta på meg en stolpe på vår plass, Den blir da den ene enden. Jeg ordner også tau, hvis det trengs. Men de andre stolpene blir det vanskeligere med. Vi står i armbåndkø vi Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Da mangler vi ca 3 stolper... Bestilte ikke armbånd jeg... klarer meg fint med PTN kortet, det funka fint i fjor Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Da mangler vi ca 3 stolper... Jeg har 2 * 2"x2" på ca 2 meter hver, og jeg tror de er perfekte til å ta med oppover.. (Magnus, får de plass i faren din sin bil?) Bestilte ikke armbånd jeg... klarer meg fint med PTN kortet, det funka fint i fjor /me ser på det hvite og svarte armbåndet mitt nå Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 De går sikkert inn, hvis ikke blir det en liten mod på stedet Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) dobbeltpost *banne over forumlagg* Endret 17. mars 2005 av CaZiO Lenke til kommentar
maze Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Er det en ide at alle på gb-rekka kan poste huskelistene sine for TG her? Slik at jeg kansje kommer på noe mer jeg kan ta med Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 20. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2005 Her er vår. Den oppdateres stadig, ettersom jeg husker nye ting. Så har jeg en egen for ting jeg skal laste ned, men den er ikke så stor enda. Huskeliste_TG05.doc Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Den fantastiske: "Clvn's TG05-huskeliste" Personlige eiendeler: Partyticket.net-kortet Bankkort penger Matpenger billetten <- Viktig Hygiene: Håndkle Sjampo Deo Medisin (Er diabetiker ) Tannbørste Tann-krem Klær 4 par sokker 1 genser 1 bukse 3 teskjorter 4 boxere 2 håndkler 2 hansker Mat Boksflasker (10*1,5l) Fun saft "ice tea" 1/2 liter 1 bollepose 1 pakke kjeks 1 pølser (til grilling) 1 pakke lomper 1 pakker paracett / ibux 1 pakke rundstykker 1 tube med mexicana-ost 1 pakke med noe pølse-påleg Påskeegg <- Viktig Elektriske Ting: mini-Kjøleskap (trekker bare 50w.. Ikke drep meg ) skjerm hoved-pcen mus tastatur brenne dvd'er Nettverkskabel * 2 Forgrener skjøteledning cd mappa mi (win xp, drivercder, linux+++, penneturs til cder extra ide-kabel vga->dvi plugg mini-dv-cammet mitt FireWire kabel extra sett strømkabler headsett Barber-maskin mobillader mobiltelefon Annet: Musematte "fizz keeper" Gaffa/fryseteip* maxbo bag Sovepose liggeunderlag (eventuelt oppblåsbar liggeunderlag) pute** ------------------- Forklaring: * Dette er viktig at dere tar med, fordi kantene på bordene er veldig spisse... Har sett folk ha store gnagesår før pga det.... ** For de som foretrekker å våkne opp med et sjakkbrett-lignende annsikt fordi man har sovna på tastaturet kan dette sløyfes Har postet den for en stund siden et annet sted, men hvis man har missa posten, så er den her også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå