Kenneth Dammyr Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 turen var konge! Takk for turen ja. Fint hvis dere kunne legge til Navnehilsen i signaturen deres. Da husker vi(jeg) lettere Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Jepp, takk for turen folks Da var det navn i signaturen! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Takk for turen. Setter ut filmen at cpu-terroren etterpå (fra skolen) Men kenneth klarte å ta opp må minnekortet, så det er ikke den beste kvalliteten. (har gjort samme feilen mange ganger jeg ogs ) EDIT: nå har jeg lagd en liten tråd fra turen. Endret 4. mars 2005 av danielsn Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 4. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2005 Takk for turen ja, artig å møtes før tg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 Nå må snart switchen bestilles, ellers så er det mulig at vi blir sittende uten gbit på tg Bare 17 dager igjen nå *abstinenser* Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 Nå må snart switchen bestilles, ellers så er det mulig at vi blir sittende uten gbit på tg Bare 17 dager igjen nå *abstinenser* Ta det med ro!!!! Jeg har alt under kontroll Bestille vannkjøling sammtidig? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 godt å høre Da er jeg helt klar for tg 05. Flere som er klare, eller er det noe som dere må fikse først? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 Printe ut billeter. Handle mat. Pakke Bygge kabinett Tjene penger -> kjøpe vannkjøling ......... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 Da er swich bestilt Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 Flotte saker! Nettverkskabel ordner du også, ikke sant? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 Flotte saker! Nettverkskabel ordner du også, ikke sant? Jepp. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 Må si det vart veldig stille her nå! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 Jepp, er jevnlig innom å sjekker posten, men det er sjeldent jeg har noe brukbart å skrive... Lenke til kommentar
maze Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg og CaZiO har bestemt at banneret blir 480 cm langt altså over 6 plasser. Men nøyaktig hva skal stå på banneret? "Gbit - rekka @ Hardware.no" Eller noe slikt? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg og CaZiO har bestemt at banneret blir 480 cm langt altså over 6 plasser.Men nøyaktig hva skal stå på banneret? "Gbit - rekka @ Hardware.no" Eller noe slikt? Det høres bra ut. Og så kan vi seff. henge på de to prosessorene som jeg ikke knuste i oslo . Lenke til kommentar
maze Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 Da sier vi at det blir det jeg skrev i forrige post som bllir stående på banneret da? Hvis ingen andre har noen forslag? Jeg og Magnus skal mekke i morra Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 Topp BTW: Fikk kabelene i dag... men det er bare cat5e (skjermet) men den er jo gratis da Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Flotte greier, alle sammen Endret 9. mars 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Flotte greier, alle sammen Jepp Den vesle gutten kom vist til litt nytte han også Endret 9. mars 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå