Gå til innhold

Gbit-nettverket på hw.no-rekka (TG)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sitter 9 rader bortenfor dere (rad 39). Hvor langt er dette i meter sånn ca? :p Hvis jeg vil strekke en ledning helt dit må jeg nesten ha lang nok.

Det blir stress :p for man kan ikke bare legge ledning som du vil... det er en ledig plass rett ved siden av rekka (på PTN) kan du ikke bare plassere deg der?

 

Offtopic: @ Janne_blondie: I indre-oslofjoord området (oslo + deler av akershus osv) bor det nesten 1 mill, det er ca 1/4 av norge derrt :D

Lenke til kommentar
må si jeg syns clvn er litt rar :yes:

 

Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse.

 

Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe.

 

 

Hadde jeg vært admin hadde du blitt bannet fra forumet på evig tid (2 uker) :tease:

Endret av clvn
Lenke til kommentar
må si jeg syns clvn er litt rar :yes:

 

Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse.

 

Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe.

 

 

Hadde jeg vært admin hadde du blitt bannet fra forumet på evig tid (2 uker) :tease:

Jeg kunne ha brukt værre ord som j***a tulling ol.

Så er det ikke en høflig tone å så jeg syns du er lit rar?

 

EDIT: glemte å sensurere ett ord

Endret av danielsn
Lenke til kommentar

Then halv fire it is!

 

Useriøst: Personlig stemmer jeg på fisking fra Akersbrygga, og etterpå finner vi oss en bakgate til å tenne bål i og grille fisken :D

 

Seriøst: Hva med bowling og pizza elns? Og da selvfølgelig en tur innom Digital Impuls og Datakjeden.

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Then halv fire it is!

 

Useriøst: Personlig stemmer jeg på fisking fra Akersbrygga, og etterpå finner vi oss en bakgate til å tenne bål i og grille fisken :D

 

Seriøst: Hva med bowling og pizza elns? Og da selvfølgelig en tur innom Digital Impuls og Datakjeden.

Det høres bra greit ut.

 

 

Vi må skaffe sånne rare sjorter, slips og noen store briller... Være litt skikkelig "nerdetur" :tease:

 

Edit: DigitalInpuls er viktig: Jen må ha en hdd til tg: Segate 300gb. s-ata.

Endret av danielsn
Lenke til kommentar
Jepp. da sees vi der halv fire men da må vi dra herifra 14.00 Magnus. :yes:

Dra rett fra skolen da eller?

hvis det passer for deg så.

 

Og alle dere andre. hva med en tur innom clas olson også. mye ting der. personlig trenger jeg cd mapper. :p

Endret av maze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...