danielsn Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Men saken er den at jeg trolig ikke har penger før tirsdagen, uka før TG (den 15 altså) Flere enn meg som vil nyte godt over et stipend som kommer da? Hva har du foreldere til??? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Hva har du foreldere til??? Mamma har ikke SÅ bra råd at det gjør noe, men jeg blir med til Oslo uansett når vi drar, så kan jeg heller bestille disken over nett *gleder meg* Hvem er det egentlig som vil være med på dette? Lenke til kommentar
maze Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg vil. Hvis jeg bare får det til å funke med hjemreise fra hafjell og slikt. Så er det den ulempen at jeg reiser i mårra og da er uten nett hele uka Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg vil. Hvis jeg bare får det til å funke med hjemreise fra hafjell og slikt. Så er det den ulempen at jeg reiser i mårra og da er uten nett hele uka Har du mobiltelefon, så skal jeg holde deg oppdattert Lenke til kommentar
maze Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg vil. Hvis jeg bare får det til å funke med hjemreise fra hafjell og slikt. Så er det den ulempen at jeg reiser i mårra og da er uten nett hele uka Har du mobiltelefon, så skal jeg holde deg oppdattert Jeg får nok info ja. men kommer til å savne nett uansett. hehe. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg får nok info ja. men kommer til å savne nett uansett. hehe. Hva med meg, for ca 3 uker siden. Jeg fikk ikke låv til å bruke data på 2 uker, fordi jeg hadde sitti for mye med den. Jeg holdt på å bli gal! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Hva syntest folk om neste helg? (altså den fre. 25 eller lør. 26) Lenke til kommentar
maze Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg får nok info ja. men kommer til å savne nett uansett. hehe. Hva med meg, for ca 3 uker siden. Jeg fikk ikke låv til å bruke data på 2 uker, fordi jeg hadde sitti for mye med den. Jeg holdt på å bli gal! Da hadde jeg krepert as. hvis jeg bare måtte sitte å se på den men ikke ta på den. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) EDIT: Hva syntest folk om neste helg? (altså den fre. 25 eller lør. 26) Jeg er ikke helt sikker, men vi tipper det duger. Endret 20. februar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 EDIT: Hva syntest folk om neste helg? (altså den fre. 25 eller lør. 26) Jeg er ikke helt sikker, men vi tipper det duger. Passer for meg begge dagene Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Med mindre jeg skulle få meg jobb sånn helt plutselig passer det! skal vi si fredag? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) *Slettet* pga det ikke passer for maze... Endret 20. februar 2005 av clvn Lenke til kommentar
maze Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg kan ikke fredag. Kan bli vansklig for meg selv lørdag Typisk det må være nå as. en hvilken som helst annen helg hadde garantert passa meg. men men Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) tror egentlig at det blir vanskelig å få til en gang som alle kan men det er vel ingen hindring for at vi kan treffes andre helger også... Vi kan ta med et stort bilde av deg Endret 20. februar 2005 av CaZiO Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Da tar vi det ikke til denne helga, men neste helg (hva med 04.03 eller 05.03) Noen dette ikke passer for? Lenke til kommentar
maze Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 hm, det er vel ingen hindring for at vi kan treffes andre helger også...Vi kan ta med et stort bilde av deg hehe. Men vi skal ikke mekke et banner eller noe å hene opp da? Jeg har 2 slike liggende pluss en blå og en uv katode. også kan vi jo printe noen ark med bokstaver på å henge etter hverandre eller noe. hadde vært litt morro da. hehe Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Men saken er den at jeg trolig ikke har penger før tirsdagen, uka før TG (den 15 altså) Flere enn meg som vil nyte godt over et stipend som kommer da? Hva har du foreldere til??? Kan være greit med stipend nå husleia skal betales og sånt Lenke til kommentar
maze Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Da tar vi det ikke til denne helga, men neste helg (hva med 04.03 eller 05.03) Noen dette ikke passer for? Det hadde passa fett. Endret 20. februar 2005 av maze Lenke til kommentar
MagE Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Er det plass på rekka er jeg med, selv om jeg sitter på en annen plass. men om det er plass kommer jeg nok ikke på "sammlingen" før TG Endret 20. februar 2005 av MagE Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Da tar vi det ikke til denne helga, men neste helg (hva med 04.03 eller 05.03) Noen dette ikke passer for? Det måtte i såfall bli 03.03, men da må jeg ta bussen etter sklen, og er ikke i oslo før ca. kl. 1630. Så det beste er til lørdag eller fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå