Pufhead Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hei må først si hvis jeg har posta feil så må jeg beklage men det ser ut til at jeg har hatt trøbel med og laste opp HW siden nå den siste timen eneste jeg får opp ser dere på bilde er det flere som har det samme problemet? jeg har prøvd på både iE og Opera Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Aldri sett før :S btw: feilpostet, har ingenting med hardware å gjøre.. Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 oki hehe tenkte at jeg skule poste en under Hardware sin side siden det er bare den siden jeg har problem med og åpne Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Og du tenkte ikke å poste den under f.eks. nettverk, eller tilbakemeldinger til HW ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg har heller aldri opplved det EVER! Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Fikk akkurat samme siden, og etter en stund kom det opp en boks hvor det sto at ad1.hardware.no ikke kunne nås (reklame-servern til hardware.no). Fungerte etter at jeg added 'ad1.hardware.no' til ad-blockeren. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 ja.... så hva er problemet? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 at han ikke får opp hele HW siden Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 hva problemet er? jeg får jo ikke opp noen av dem nyeste testene fra HW og allt sånt og har ikke vært på nettet siden i går og vil helst se alt på siden henger ikke på HW bare for forumet Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 vet da det, samme skjer med meg, men hva er selve problemet med siden, ingen som vet? Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Utroli kjippt at hw.no skal miste så myte funksjonalitet pga at en annonse server som kun ute etter å pøse reklame på oss har knukket sammen eller noe. Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 ja super kjippt Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg synes hw.no har vært generellt ustabilt hele høsten, til nå. Var ikke slik i sommer...... Litt kjiip siden dette er den siden jeg er mest på av alle sider Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 hva med party på server rommet til HW? Det er party der hele tiden, danser til blinkende Activity-leds. Så napper drift ut noen disker og skylder på forumkræsj. Shame on you, ueland. Her ser du grunnen Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 hva med party på server rommet til HW? Det er party der hele tiden, danser til blinkende Activity-leds. Så napper drift ut noen disker og skylder på forumkræsj. Shame on you, ueland. Her ser du grunnen hehe, festens høydepunkt er når klagene strømmer inn og de kan gi skylden på noen andre Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Bare så det er sagt: Nei vi hadde ikke fest der Reklameserveren trynet og tok da som dere ser desverre med seg sidene ned, skjer det igjen har vi nå en rutine for hvordan vi skal unngå at sidene og stopper opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå