emankciN Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Er ganske ny i dette og jeg lurer på hvordan jeg får koblet til 2 kabinettvifter (Enermax UC-8FAB) til mitt hovedkort (MSI 745 ULTRA) m/1 kabinettvifte-port(strømkontakt til kabinettvifte (hvis det er det samme som system-vifte, som den står beskrevet som i hovedkortets manual). Hører kanskje banalt og enkelt ut for dere, men jeg er som sagt nybegynner, og tar gjerne imot svar og tips. Anders Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Quote: Den 2002-06-10 16:54, emankciN skrev:Er ganske ny i dette og jeg lurer på hvordan jeg får koblet til 2 kabinettvifter (Enermax UC-8FAB) til mitt hovedkort (MSI 745 ULTRA) m/1 kabinettvifte-port(strømkontakt til kabinettvifte (hvis det er det samme som system-vifte, som den står beskrevet som i hovedkortets manual).Hører kanskje banalt og enkelt ut for dere, men jeg er som sagt nybegynner, og tar gjerne imot svar og tips.Anders Adapter. Koble de like fargene på viftene sammens. Ville ikke tatt alle åp en kontakt. Det er begrenset hva den kontakten tåer. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Du trenger ikke adapter. Knekk molexkontakten og plugg ledningstumpene rett i drevkontakten. Du kan da velge mellom 12V, 7V og 5V. Lenke til kommentar
emankciN Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 [ Denne Melding var redigert av: emankciN på 2002-06-10 18:01 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 emankciN har du ikke overganger til cd-rom strøm kontakten,det var der i mine to esker med enermax vifter,kjøpte de som du kan regulere farten. Kjetil Lenke til kommentar
christt Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Det smarteste er vel å kjøre viftene på PSU så lenge du ikke må overvåke dem... Lenke til kommentar
emankciN Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 Jo, takk for det.....(Har ikke fått viftene ennå, se. Ville bare være forberedt når jeg får de) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå