svenzini Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Har ein brukbar pc...med disse tingene i AMd Xp2500 Asus a7n8x deluxe 1024 twimoss-winbond.... pc 3200 160 gig WD 7200 120Gig Wd 7200 Saphire raedon 9600 128 pro fireblade edition. Tenkte meg noe helt nytt som et 64 bit system fra AMD. Hva kan jeg og bør beholde? Kommer uansett til og beholde SKjerm, Mus, tastatur og kabinett. Kan noen komme med et forslag, bruker pc mest til spill (CS, HLF 2, AOM osv). blir mye internet og film på han og... Thomas Svensen Lenke til kommentar
svenzini Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Setter stor pris visst noen kan sette opp et Veldig godt Amd oppsett til denne spille pcen?? Takk Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hvor mye skal du legge ut for dette da?? Lenke til kommentar
svenzini Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Er klar for det meste. Bruker pc mest til spill. Prisklassen trenger ikke og bety så mye, men ta det du synes fungerer KANON sammen. Bør jeg bytte ut rammen? Thomas Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Twinmos trives vistnok ikke så godt sammen med 64 bit så det er kanskje en ide å skifte ut den hvis penger ikke er noe problem! HDDene kan/må du jo selvfølgelig beholde, men skjermkortet er litt i gråsonen! Hvis gaming er noe den skal brukes til ville jeg nok ha gått for et litt kraftigere kort Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 ingen budsjett? vel da bytter du ut rammen, hovedkortet, cpuen og skjermkortet mvh hrrr Lenke til kommentar
svenzini Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Ja det var det jeg tenkte på. Hadde det vært good og kjøpt en Raptor HD og til XP?? Kan noen komme med gode forslag på CPU, HK, RAM, SKJERMKORT som passer good sammen. Trenger ikke være det beste, men Noe som duger i dagens spill Thomas Lenke til kommentar
svenzini Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Er det noen som kan komme med et oppsett. Tror jeg har bestemt meg for HK som bli MSI K8N Neo2 Platinum 54G...noen som har efaringer med dette? Skal også ha denne CPuen AMD CPU Athlon-64 3500+ S-939 2.2GHz 512kB Boxed Er det noen som synes dette er greit? Kan jeg bruke mine IDE HD på det HK? Trenger hjelp til Skjermkort og Ram, visst ikke jeg kan og bør bruke mine Twinmos-Windbond. En 1 x 512 og 2x 256. Tenker også på en Raptor disk til OS Lenke til kommentar
svenzini Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Takker mye visst noen kommer med ett oppsett til i morgen tidlig??? Thomas Svensen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå