Rippey Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hei Nå har PCn min knitret og gått helt fint siden Mai 2003, men nå begynner den å fuske. Når jeg starter den så kommer jeg til ramtelling, vise prosessor osv og nederst der står det forskjellige volt verdier. La merke til at VDD volten var på 1,24, og dermed var den farget rød (farligfarlig farge) i motsetning til resten av verdiene som var hvite. PCn kommer ikke lengre enn å telle opp ca. 670 000 av 1gb RAM. Noen som vet hvordan jeg kan stille opp (eller kanskje ned?) VDD verdien? Finner den ikke i BIOS. Har prøvd å tatt alt ut av PCn og tørket vekk støv osv, men fortsatt funker den ikke. På forhånd, takk Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det er nok coilen eller kondens i radiatoren Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Det er nok coilen eller kondens i radiatoren Hmm.. forklar er du snill.. Hvor er coilen og hvor er radiatoren? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Det er nok coilen eller kondens i radiatoren Snakker du om bil her? Ehh, javel...... Uasnsett, i BIOS skal du kunne endre Volten på rammen på samme side som du stiller cpuen. Husker ikke helt hvor men det skal være der. Vanligvis skal rammen ha ca. 2,5V, men det varierer fra produsent. Du kan først sjekke hva som står der. Det kan også hende strømforsyningen din ikke er kraftig nok. Edit: ikke sikker på om vdd er spenning til rammen Endret 6. januar 2005 av AMDguru1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå