Holtemann Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Eller er den låst på en sur måte, som KUN gir Telenor-kort adgang? For Chess benytter jo Telenors nett. Noen som har erfaring med det? Endret 6. januar 2005 av Holtemann Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Når du kjøper den står det jo på pakken: OBS! Kan bare brukes med Telenor abonnement.. Så tviler på du kan bruke andre en Telenor sine simkort i den. Men 100% sikker er jeg ikke. Må nesten bare prøve. Lenke til kommentar
teleduppen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 tja for 3G KUN TELENOR, chess leier KUN GSM NETT--- Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Ja, det er feir enough. Jeg snakker ikke om 3G-tjenester. Jeg snakker om GSM-dekning. Vil telefonen i det hele tatt fungere? Lenke til kommentar
teleduppen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) ikke de låste, da må du bestille opplåsningskoden fra Telenor , kosta 600 NOK, det kommer ulåste snart og da...MEN 6630 uten 3G er jo ikke så fancy da hadde jeg vurdert no ainna.-.. Endret 6. januar 2005 av teleduppen Lenke til kommentar
heier Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Så lenge du ikke kjøper en låst telefon så funker den fint med Chess. Jeg har Chess Connect og 6630 (kjøpte min hos mshop) og det fungerer helt fint. Du får jo ikke 3G tilgang så klart men, kommer antageligvis i mars. Har du Chess vil jeg ikke anbefale deg å kjøpe en som er låst til Telenor, tror ikke det vil fungere med Chess... Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Thænkers everybody Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå