Lord Hell Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Huff.. jeg har kanskje gjort noe dumt nå men akk vi får se jeg har inngått en avtale med gymlærern og jeg skal få 6er i gym hvis jeg har magemuskler som syns til sommern alt jeg vet er at det hjelper å jogge mye også trene på spesielle treningsmaskiner. jeg er 178 og 98 kg og har magefett men kjenner muskelene under. jeg må ha av fettet raskt. noen her som kan hjelpe meg ? hva kan jeg drikke/spise ta osv. jeg trenger den 6ern i Gym ettersom jeg går på vidergående. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det er ingen spesielle øvelser så hjelper. Det eneste som hjelper for å få frem magemusklene er å slanke seg. Er du mann vil dette si å slanke seg veldig mye. Vi snakker usunt slank her. Enkel oppskrift: Forbrenn mer kalorier enn du inntar hver dag. For å få det til å fungere: Kjøp en bok som omhandler temaet, feks Ultimate Diet 2.0, etc.. Prinsippene for å bli kvitt den siste resten av fett (dvs, når kroppen virkelig begynner å tviholde på det, da den går i sulte-modus) er litt avanserte og ikke bør legges ut på et forum med masse rabiate tenåringer som ikke vet bedre enn å begynne med masse tull for å bli fotomodeller når de i realiteten ødelegger seg selv. Det krever en nøye diett som ofte kan være vanskelig å holde om du bor hjemme. Mitt tips: Gi beng, bli voksen, og få god gym karakter ved å lære deg det som står i teoriboken og vis god innsats i gym timene. PS! Skulle gjerne hatt en prat med den gym læreren din som inngår et slikt vanvittig dumt veddemål med en mindreårig som ikke vet bedre. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Å få magemuskler som synes er ikke så vanskelig siden du har 5 måneder på deg. Du trenger ikke så store muskler, men du trenger lite fett rundt magen. Bare tasitups før du går og legger deg så skal nok dette gå bra. Start med så mange du kan og øk gradvis hver uke. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 øh nei... fyren er 178 og veier 98 kilo, hva ligger snittvekten til en på 180 på? rundt om 75 vil jeg tro. Ergo ikke en smårolling. Tror nok jogging/sykling/svømming er tingen, bare sit-ups er ikke nok! Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 takker for svar ja jeg tror jeg må ha gjøre en god del for å få det til. der jeg har mest fett på kroppen er låra mine ellers så vil jeg tro jeg har ganske vanlig kropp (litt større en vanlig da ) sit ups før jeg legger meg, hørtes veldig greit ut. lærern foreslo 5 x 10 sit ups om morningen men da er jeg som oftest stuptrøt og orker lite. jogging er perfekt hjem fra skolen. bruker ca 15 min med sykkel men jeg liker faktisk å jogge bedre. svømming kan jeg vell også få til en gang i uka eller no. svømmehallen ligger jo imellom skolen og her jeg bor på hybelen. kjøpt meg 2 bøker av han der Fedon lindberg så jeg skal lese. dette er noe jeg nemlig skal klare til sommern (ikke nok med at jeg faktisk får 6er hvis jeg klarer det. men jeg trenger det pga selvtilit. Jeg brenner skikkelig for å klare dette så jeg tar dette ekstremt seriøst. ikke noe brus lengre. Godteri erstattes med frukt. Melk byttes ut med lettere melk (muligens skummet melk, men det vet jeg ikke ennå) mine 2 store problem har alltid vært Cola og lan partyes. siden jeg har hybel så kommer de fleste til meg for å slappe av. jeg skal ikke røre noe usunt og er klar for dette. ps : Armalite66 jeg ble 18 år den 05.01.2005 vet ikke om jeg fortsatt er en mindreåring lengre siden jeg ble myndig pokker også.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Får jeg anbefale noe som virkelig får deg til og gå ned i vekt så er det at du går deg en tur i et litt hurtig tempo før frokost. Litt kaffe før du starter er også litt bra siden du da vekker opp kroppen litt å forbrenningen starter hurtigere. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Vær så god: http://www.iform.no/artikler/tydeligemagemuskler.shtml http://www.iform.no/artikler/adaptasjon_til_sult.shtml http://www.iform.no/artikler/lykkes.shtml Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 tusen takk Kenny. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det siste du bør gjøre er å slutte å spise eller bare leve på kaninfor! Hvis du skal klare å få muskler trenger du den energien og de proteinene du får i deg gjennom mat. Vet ikke hvor mye du spiser, men det må muligens trappes ned, for å miste kilo trnger du daglig trening, helst en joggetur. Ha en fast løype, ta tiden på deg selv å prøv å sette ny pers hver gang du er ute! 50 situps på senga før du legger deg er også en fin ting Lykke til! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 her er det en grei sak, vet ikke om det funker, men jeg tror det... 30min pr dag med den, så bør du få resultater, det og annen aktivitet da... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Alle har magemuskler. Problemet er at musklene ikke synes i de fleste tilfeller på grunn av underhudsfett. Det er derfor viktigere at du trener av deg fettet en at du skal trene selve musklene. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 her er det en grei sak, vet ikke om det funker, men jeg tror det... 30min pr dag med den, så bør du få resultater, det og annen aktivitet da... Ikke kjøp det dritet der. Jeg vet om et par som har kjøpt det. Det funket dårlig og dersom det funker, blir ikke magemusklene sterke. Dessuten forsvinner de med en gang du slutter å bruke apparatet.. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ikke bare vil du få 6'er i gym, damene vil like deg mer! En six pack er en veldig turn on. Men det du må gjøre er å ta en del sit ups. Ta en liten diett kanskje. Men det som er det mest effektive er å trene hardt. Løpe mye, myyye sit ups. Ta 5 min hver dag, gjør ufattelig vondt i begynnelsen men det funker! Å spise rikitg hjelper veldig på, kanskje ta vitamintilskudd. Prøv det, skal nok funke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Se på Brad Pitt i Fight Club. Han har definitivt slanket seg mer enn han har trent. Røyket og spist vegetarmat. Det er litt feil det mange sier om at "alle har magemuskler". Se på Arnold; han hadde ikke gener til å få frem mer en 4 stk. Det går en del på gener også. Tren mer enn du slanker deg. Kjenner mange høye og ekstremt tynne folk som trener, men mangler definisjon på magen. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det er litt feil det mange sier om at "alle har magemuskler". Se på Arnold; han hadde ikke gener til å få frem mer en 4 stk. Det går en del på gener også. Det samme gjelder Coleman. Det er ikke bare veksthormonene som har gitt han slike magemuskler. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Rar lærer altså.. Trodde ikke slikt var lov? Det går jo ikke an å gi en elev bra pga bra magemuskler.. Gym er jo faktisk så mye mer enn muskler.. Koordiative egenskaper så vel som utholdene.. Ingen som er enige? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Rar lærer altså.. Trodde ikke slikt var lov? Det går jo ikke an å gi en elev bra pga bra magemuskler.. Gym er jo faktisk så mye mer enn muskler.. Koordiative egenskaper så vel som utholdene.. Ingen som er enige? Det var vel kanskje bare fordi det virket litt optimistisk... Uansett så har jeg et godt tips til deg, noe som ble nevnt tidligere her; svømming Hvis du sammordner både svømming og løpetrening så vil sixpacken komme frem på rekordtid, men svømming hjelper selvfølgelig ikke mye hvis du ikke gjør det riktig eller "bare svømmer" Det du må gjøre er når du svømmer er å konsentrere på at du ruller skikkelig når du svømmer crawl eller rygg, det må ikke være overdrevet men en naturlig del av teknikken. Jeg svømmer selv 5 dager i uken, og vet at magemusklene ikke kommer frem ved bestemorsvømming (Jeg ser for meg gammel brystsvømmingsteknikk hvor hode alltid måtte være over vannet ) Uansett, hvis du skal svømme så vil jeg anbefale deg å kontakte en svømmeklubb hvor de har trenere som følger med deg og legger opp varierte program for hver trening. En annen teknikk du kan prøve å svømme er å bare kicke med svømmeføtter (dvs. svømme beinspart med samlede bein, og ligge på magen/rygg/side; du skal da bruke hele kroppen til å ha en bølgelignende bevegelse) Jeg ønsker deg i allfall lykke til, det er ikke vanskelig bare du trener litt utholdenhet. btw: tren 2 timersøkter... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 For motivasjonens skyld: Det der kan ikke kalles motivasjon. Å se det bildet gir deg mere lyst til å kaste opp enn å trene magemuskler. Så det så. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Det der kan ikke kalles motivasjon. Å se det bildet gir deg mere lyst til å kaste opp enn å trene magemuskler. Så det så. hah for meg er det mye mye motivasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå