Mortalfrog Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) la det være sagt, det er ikke snakk om brenning av nedlastede sanger... tok sanger fra cd'ne mine og skulle lage en slags "best" CD... men når jeg fikk brent den, kunne værken iTunes eller cd-spilleren min identifisere cd'n, så de regna med at det var en tom-cd, noen andre som har hatt dette problemet? i så fall hva er løsningen? all hjelp mottas med takk (untatt "kjøp PC-posts" ) EDIT: cden er CD-RXG format, kan dette ha noe med saken å gjøre? Endret 6. januar 2005 av Mortalfrog Lenke til kommentar
Indiana Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Søkte etter CD-RXG med Google - regner med at denne linken er til hjelp: http://club.cdfreaks.com/lite/t-54635 Lenke til kommentar
Mortalfrog Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 takk... den linken hjalp ja... men det jeg ikke forstår... en venn av meg (han lager sinnsykt mye musikk) skulle brenne musikken sin på cder til meg, da funka det på alle untatt en (av tre)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå