vihovde Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Har prøvd Ad-aware og Spyboot og WinPatrol.... Lett i System32 mappen... Kjørt NOD32 antivirus scanning, men ikke fa..n om jeg blir kvitt en Search side som legger seg som startside i nettleseren IE. Siden heter: about:blank Har også kjørt regedit og fjernet allt som den finner ved dette navnet. Orker ikke tanken på en formatering, da jeg hadde dette for en 3-4 dager siden. Noen som har erfaring med mitt problem ? Lenke til kommentar
whom Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 About:blank betyr at en fast startside ikke er fastsatt. Jeg vil ikke fornærme deg eller noe, men har du sjekket verktøy\ alternativer og satt en startside f.eks www.google.com? Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 About:blank betyr at en fast startside ikke er fastsatt.Jeg vil ikke fornærme deg eller noe, men har du sjekket verktøy\ alternativer og satt en startside f.eks www.google.com? NEI Hvordan gjør man det ?????? SELVFØLGELIG har jeg gjort det Ta en titt her http://www.softwarepatch.com/tips/about-blank-adware.html Lenke til kommentar
Manoz Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Prøv den nye Spyware tingen til microsoft. Fikset mitt problem Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 CWShredder ordner det ja. Sjekk også min guide, på toppen av Sikkerhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå