kyllingvippen Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 På jobben har vi et digert problem vi data ansvarlige.. vi har mistet eller glemt admin passordet til serveren..... vi sliteeer kraftig.. er d noen som vet om et program hvor man helt enkelt finner passordet? Lenke til kommentar
Johan Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Nå er ikke jeg moderator men du har postet i feil kategori, laget dårlig overskrift, og du kommer ikke med særlig informasjon. Hvis du sier oss litt mere kan jeg eller noen andre kanskje hjelpe deg. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Kremt.. først det viktigste! admin passord til hva? Hvilket program? ett eller flere passord ol noen form for sikkerhet på serveren? Lenke til kommentar
danandre Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg er ikke sikker på hva slags OS dere bruker da... men hvis dere trenger admin passordet til NT/2000/XP kan dere bruke et program som heter: NT Password Recovery Bootable CD Kan laste det ned fra : http://www.dmzs.com/ftproot/security/passw...covery-DMZS.iso Funker ganske bra Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg også er ute etter det. Finnes det en måte å finne administrator passordet på en måte. Jeg vet at det finnes .pwl filer i //windows mappen for hver profil, inkludert Admin brukeren. Brukernavnet har jeg, domene har jeg, ip har jeg men jeg har enda ikke administrator passord(jeg jobber på innsiden av nettverket). Noen ideer. Jeg kommer meg ikke inn hjemmefra der(HW firewall), men jeg har med aXe klart å komme inn på en kamerat sin maskin(win2k). OS: WinNT 4.0(er ikke helt sikker på versjon). Win98 1st ed. Services: FTP server Web server(HTTP) Klient for nettverk NetBIOS(snart installert) TCP/TP QoS Packet Scheduler Noen ideer hvordan jeg skal få "FULL ACCESS" på alt når jeg jobber fra innsiden av nettverket(enten med admin passord, eller noe annet)? Lenke til kommentar
Johan Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 synes dette begynner å høre tvilsomt ut... Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 Dah... tror du jg er data ansvarlig? Skolen min har problemer nå ja..... mohaaaaa..... sorry for lite info Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 men seriøst.. når jg kjører windows 2000 er d noe program jg kan bruke.. fikk et iso image, men gikk ikke helt... Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Quote: Den 2002-06-10 23:46, kyllingvippen skrev:Dah... tror du jg er data ansvarlig? Skolen min har problemer nå ja..... mohaaaaa..... sorry for lite info Hehe nå hjalp hw-forumet akkurat en liten tass på en skole å hacke systemet til sin kjære administrator.... Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 ja det finnes en måte, kommer an på om det er FAT32 eller NTFS! jeg har hatt det samme problemet selv en gang i tiden... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 dette har også vært oppe til diskusjon før.... *muhahua* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Som det er sagt tidligere så høres denen saken ganske tvilsom ut. Admin/adminer husker vel passordet til en server/maskin! Lenke til kommentar
letmein Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Det eneste som virkelig duger er ERD Commander 2002. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Ett passord glememr man over sommerferien. Lenke til kommentar
danandre Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Hehe... Disse programmene KAN brukes illegalt, men det er jo opptil den enkelte å avgjøre... :razz: I Windows 98 bruker de PWL som registrerer passordene til Admin. Bruk DETTE programmet til å finne passordet... http://newdata.box.sk/tdwl/pwltool.zip Skal kun brukes på din egen PC, hvis du har glemt passwd. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Nei? Glemmer man login og password kan man slutte med it.. såpass SKAL man klare å huske på ass.. Lenke til kommentar
danandre Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Hehe. Ja. Men WinXP min fucker noen ganger... Plutselig funker ikke login passordet lenger! Har skjedd 2 ganger... Så jeg måtte bruke password recovery program for å få skifta det tilbake... SKJØNNR IKKE HVORFOR! jaja... :razz: Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-11 10:39, danandre skrev:SKJØNNR IKKE HVORFOR! jaja... :razz: Caps Lock? _________________ Cyrus spør dere pent: Kan du avse noen kroner? Takk på forhånd... [ Denne Melding var redigert av: Cyrus på 2002-06-11 10:53 ] Lenke til kommentar
danandre Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Hehe, nei! Er ikke så n00b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå