Psycedilla Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Som dere ser så har jeg problem med mitt asus radeon 9600se kort. Jeg får rett å slett ikke til å bruke det i det hele tatt. min pc er: Amd athlon prossecor 1,25ghz 256 twinmos ddr ram Seagate hardisk på 80 gig Jeg vet ikke hvorfor, men kan ikke engang starte med skjermkortet, jeg bruker nå et EXTREMT gammelt vga kort for å kjøre pc'n. Prøver nå å laste nye drivere, å håper på at det hjelper. noen ideer om hva som kan være galt? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det kan hende kortet er ødelagt. Kanskje det har fått seg en smell på et vis. Eneste jeg kan komme på i farten. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det kan ha fått et statisk elektrisk sjokk.... Hvis du har tatt på kortet uten og gjorde det selv (ta på en gjordet ting, kran osv) kan kortet ha fått et støt... Da er det sannsynligvis dødt.... Lenke til kommentar
Psycedilla Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 eneste jeg har gjort var å ta det ut a pakken å rett inn i dataen, så trur vertfall ikke det er på grunn av meg. kan være da men, eller det kan jo være produksjon feil. men prøver nå å laste nye drivere, så får man se da Lenke til kommentar
Psycedilla Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 sorry for dobbelt post, men jeg skulle bare si at jeg for "bilde" men vis jeg starter med det, lager pc'n noen lyder, så tar det ei stund, så kommer bare skjermkort navnet fram på skjermen, å ingenting mer skjer. vis jeg bruker et i windowsen min, så får jeg bare et blått bilde Lenke til kommentar
TDK Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hvis det var helt nytt kan du bare sende det tilbake på garantien eller angreretten. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 For meg så ser det ut som du ikke har avinnstallert driveren til det gamle kortet før du satte inn det nye. Du skal kun ha Windows standard VGA-driver innstallert når du fyrer opp med det nye kortet i maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå