Gå til innhold

Moderatorer SKJERP dere :(

Anbefalte innlegg

Hmm dere på hardware.no "averterer" med store bokstaver på forsiden i DAG DETTE:

sitat:

Athlon XP 2200+ (Thorougbred) lansert

sjekk selv her:

http://www.hardware.no/ :smile:

men samtidig stenger dere en tråd (også i dag) hvor vi virkelig kunne diskutere akkurat dette om AMD sin nye T-bred kan konnkurere med Intels P4

sjekk tråden her:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=35532&forum=24

Hva er vitsen med og stenge en ny tråd om AMD v/s Intel den samme dagen dette blir aktuelt stoff igjen :sad:

Jeg syntes dere er blitt ett forum får alt annet utenom hardware , ja dere er jo som en ulveflokk som nesten syntes det er sport og stenge den viktigste diskusjonen av alle !!!

Nemlig !!!

HVEM ER DEN BESTE og RASKESTE CPU for Øyeblikket ?

Og selfølgelig er det intresant og diskutere akkurat dette i dag da dere selv ROPER ut på forsiden om den nye AMD cpuen :???:

PS: Desuten er det ikke noe kjekt og skrive i tråder som er flere mnd gammel med uaktelt/utdatert stoff.

Desuten har mange glemt det de skrev der, og tråden er som regel ørten sider lange :sad:

Mye kjekkere med en ny tråd om akkurat denne diskusjonen AMD v/s Intel på samme dag som man selv (hardware.no) "annonserer" utgivelsen av en ny CPU , denne gangen med ny kjerne (T-bred)

Så hardware.no, hvor er Logikken :???:

MSI Turbo II

AMD XP 1500+

Taisol CGK 760

256 MB Apacer SDram

Samsung CD-RW/DVD

Samsung 40 Giga 5400 RPM

Samsung SyncMaster 950P 19"

Aashima Miditower (350W PSU)

Hercules 3D Prophet II GTS Pro

[ Denne Melding var redigert av: www på 2002-06-10 16:50 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Hva er vitsen med og stenge en ny tråd om AMD v/s Intel den samme dagen dette blir aktuelt stoff igjen

Mener det var riktig gjort. Det kommer ikke fram noe nytt som ikke er skrevet før, bare en masse synsing om igjen.

Denne posten skulle vært postet i tilbakemeldinger fordi det er en tilbakemelding på hva en moderator har gjort.

Lenke til kommentar

Jeg stengte tråden fordi det som ble diskutert der har vært diskutert før. Intet nytt under solen. Jeg startet en ny tråd dedikert til Thorougbred - diskusjon om det temaet kan foregå der.

Jeg opplever at det er de samme personene som går igjen med useriøs, barnslig kritikk av moderatorene generelt og meg spesielt. Dette bør det bli _umiddelbar_ slutt på. Dersom ikke disse personene tar fram sin gode folkeskikk er jeg nødt til å ta nødvendige forholdsregler. Dette er siste advarsel til de det gjelder.

Tråden stenges grunnet feilposting. Skulle vært i "tilbakemeldinger" - og vi er _smertelig_ klar over www's holdning til denne saken. Over og ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...