Jørnan Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Har sett så mange programmer på nettet, men det er det at de koster penger. Ikke det at jeg er blakk, men den eneste måten å betale på er å oppgi kontinummeret, så de kan ta pengene eller noe sånt. Har sett det på handango.com, og det er et veldig seriøst sted, men det er to problemer: Det finnes svindlere i et firma selv om nesten alle er ærlige. Hvordan kan jeg være sikker på at jeg ikke har betalt 30000kr istedenfor 10kr? Det andre problemet: Jeg er bare 13 år, så jeg har ikke tilgang til nettbank/kontooverføringer. Kan selvfølgelig gå i banken, men å gå i banken 10 ganger for å kjøpe noe som koster 5 kr hver er teit da. Enklere over nettet. Men da jeg ikke kan bruke disse mulighetene tenkte jeg på en ting. Finnes det en forhandler som el-kjøp, ekspert, telekom eller liknende som kan gjøre det over nettet, så jeg bare betaler de cash? Og om det er noen som gjør det, er det dyrt? El-kjøp tar 250kr for å sette opp en mibil for mms. Det er galskap! Tar de 500kr for å instalere et program som koster 0,69$ da? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hmm... tviler på så mange butikker gjør det, men litt ot da: Tar Elkjøp 250 kr. for å sette opp en mobil for mms?? Jeg tar da ingenting for det hvis kundene kommer og spør meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå