christian1986 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Er det noen som vet om en amerikansk nettbutikk som selger hovedkort, og samtidig sender til Norge? Virker som ingen har peiling Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ikke mange som vet...for det er ikke penger å spare på det.. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Leter du etter noe spesielt? Det er fint lite å spare på å kjøpe et hovedkort fra statene... DrE Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Er klar over at det ikke er noe å spare, men de har kun hovedkortet der borte. Er det ingen som vet? Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) mener NewEgg sender utenlands. www.newegg.com De er i allefal seriøs forhandler.... EDIT: et alternativ er også: http://www.computers4sure.com/ men ta å mail dem først for å sjekke om de sender utenlands, men er nokså sikker på de gjør det... Endret 6. januar 2005 av Mawrick Lenke til kommentar
explosif Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 http://www.pricewatch.com/ Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Du kan jo også sjekke med noen norske nettbutikker om de vil ta det inn for deg. Hvilket kort gjelder det? Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ikke mange som sender utenlands. Jeg tenker på det samme som deg om dagen.. tipper jeg... er lei av å vente på Nforce4 i Norge og ser at det er mange som har "in stock" i statene. Åpnet en adresse her jetcarrier.no og tenkte å bestille fra newwegg eller zipzoomfly.com , men ingen av dem aksepterer utenlandske kredittkort. Fant ut at www.neutronexpress.com har Asus sitt SLI kort inne og de sender til norge ekspress 2-4 dager for 90 $. Kjenner ikke butikken og det slenges på 25% moms i Norge. Br Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Der gjettet du veldig rett. Først stod det ubekreftet 1. des, så 1. jan, og nå 1. feb. Det gidder jeg ikke. Er ikke sikker på det med skatten, men en jeg kjenner ba butikken skrive en uriktig verdi på pakken, og slapp uten skatt. Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Går jo an å prøve. Driter i 100 lappene nå bare jeg får det f... kortet i hus. Skal skrive til zzf og newegg i kveld og høre om de kan sende til Norge. zipzoomfly hadde faktisk gigabyte sitt nforce4 kort inne her om dagen...... 300$ riktignok, men alikevel..... $ er jo billig nå Lenke til kommentar
pertm Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Du kan bestille fra en av de butikkene(i USA) og få en postkasse hos magnum.no som så fortoller det og sender det til deg i Norge. Transporten der er ikke helt billig, men hvis du abselutt skal ha det hovedkortet så er det jo en mulighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå