Flames Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hei Jeg har nylig oppdaget at jeg ikke finner _noen_ trådløse nettverk med min Netshop 1557GLS og dens innebygde intel wireless pro-kort, men jeg finner mange nett når jeg putter i et 3com-kort. Noen som vet hva som kan være feil? Har vært inne på tanken å kjøpe et helt nytt pcmcia-kort, men hvis det bare er en bagatell så ser jeg ingen vits i å kjøpe et helt nytt et, hvis det jeg har nå kan fikses. På forhånd takk Lenke til kommentar
Svinty Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Har du husket å slå det på ved å trykke på den øverste knappen på venstre siden av tastaturet..,? Lenke til kommentar
Flames Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Det ser ikke ut til at den knappen funker hos meg. Må jeg installere noe slags drivere for at den skal fungere? Tror ikke at jeg fikk med drivere for det isåfall, og det har jo funket utmerket før - og da har jeg ikke installert noe slags drivere til de knappene. Endret 6. januar 2005 av Flames Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jepp, driveren til knappene. Vet ikke hviket merke du har så jeg kan ikke si hvor du kan finne driveren Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Du fikk vel med en ezInst. cd fra netshop? Der ligger det ett program kalt launch manager, som får knappene til å virke. I tillegg trenger du også å installere driverne til kortet, hvis du ikke har gjort det før Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Drivere til 1557-GLS knappemeny osv. http://solution.aopen.com.tw/services/down...models/1557.htm SP2 har en helt ny struktur både på kodenivå og prossessnivå av WLAN drivere, hvis du kjører Win XP og ikke har oppdatert det enda. Hvis ikke burde du installere Intel Proset drivere, her: http://aiedownload.intel.com/df-support/78...c_tic_90281.exe Karmacom Lenke til kommentar
Chrian Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Her er en link til kun driver for intel BG2200 Wlan, linken over inneholder også utility. Intel BG2200 Wlan driver Lenke til kommentar
Flames Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Ah, nå funker ting helt supert! Nei, jeg fikk ikke med de driverne fra netshop.. Ikke som jeg husker i hvert fall. Tusen takk, folkens Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ah, nå funker ting helt supert! Nei, jeg fikk ikke med de driverne fra netshop.. Ikke som jeg husker i hvert fall. Tusen takk, folkens Du hadde ikke orket å ta noen bilder av BIOS-menyene på 1557-GLS for meg og lagt opp noe sted på nett? Prøvd å få tak noen som kan gjøre det i et par dager, skal skrive en dyptgående review av maskinen, og ikke fått min enda, og kjeeeeeder meg i mellomtiden... Karmacom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå