Gå til innhold

"Grusomme filmer", forbudt i 50+ land.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten, er det noen som har sett den usensurerte versjonen av Caligula her? Har hørt så utrolig mye rart om den. Min versjon er skammelig klippet i forhold.

 

there is also midget man/normal woman sex.....gay male sex....gay female sex....rape.....beastiality......pedophilism (if that is spelled right) and extensive nudity. There is also a graphic birth sequence when Princess Julia is born.

 

:ohmy:

Er ikke den filmen i sånn 16 forskjellige utgaver?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Lenge siden jeg så Cannibal Holocaust (som faktisk var genial og brutal!).

Unnskyld meg, men hvordan kan du finne en slik film genial? Den inneholder så mye sadisme og torturering at det bare er vemmelig. Om disse torturscenene av dyr er ekte eller ikke (ser da ekte ut) er nok til at jeg vil hevde at de som synes filmen er kul, må være ganske forstyrret i hodet.

Lenke til kommentar

Det mest grusomme jeg har sett er en film som heter "Pumpkinhead"

men i forhold til hva dere nevner, er jo den bare barnematen.

 

Men når den gikk på TV4 (nå konkurs (tenker ikke på svensk TV4))

sa de den var forbudt i enkelte land...

 

 

 

 

Forøvrig kan jeg si at tortur scenen i Resorvoir Dogs, kunne Tarentino ha spart oss for. :ermm:

Lenke til kommentar

Er vel en scene i cannibal holocaust som er ett ekte dyredrap og det er vel scenen med skillpadden om jeg ikke tar helt feil? Må si at det er en del andre festlige slike filmer. Ilsa filmene er jo modern classics med den vakre Dyanne Thorne i hovedrollen. For vi med litt spessielle interesser har det nå kommet en ny versjon av cannibal ferox. nemlig Cannibal Ferox Ultrabit Limited Tin Edition. som er å få hos absurd online. en fin resurs i søken etter gore filmer.

Lenke til kommentar

Jammen bra dere lister opp disse filmene.. for disse filmene skal jeg så ABSOLUTT IKKE se!! :sick::confused:

 

..det hørtes ut som noe skikkelig jævelskap av noen filmer..

 

Mulig jeg blander noen filmer litt her, men, greit nok at noen skal ha "et godt budskap", men man trenger da vel for svarte ikke å høvle over døde folk, og ronke en hest, eller hva f. de gjorde... UGG!!

 

..eller, er jeg helt på villspor!?

 

:sick: :sick: :sick: :sick:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...