LarsP Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Jeg trenger en ny utfordring her. I det siste har gått til anskaffelse av mange de klassiske sjokk-filmene. Men, nå har jeg gått tom for ideer. Noen her som vet av noen i samme "kategori" som de her?: - Guinea Pig: Devil's Experiment - Cannibal Holocaust - Men Behind the sun - Salò o le 120 giornate di Sodoma Om noen vil diskutere disse filmene, be my guest. Endret 6. januar 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Finnes vel en hel serie med Guinea pig-kortfilmer. Ichi the killer skal visstnok også være blant de mest blodigste filmene noensinne. Edit: har også hørt mye om Dead Alive Endret 6. januar 2005 av Jerre Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Edit: har også hørt mye om Dead Alive Braindead er jo bare morsom Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Cannibal holocaust er en ganske ekkel, blodig og grotesk film. Handler om noen ungdommer som drar til jungelen for å lage en reportasje om cannibaler, men det sier seg vel selv hva som skjer! Hvis du liker slike filmer, se denne! Edit: Noen andre her som har sett den? Endret 6. januar 2005 av JokuM Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Noen andre her som har sett den? Seffern. Har Cannibal Holocaust: Special Edition 2-Disc Edition. Limited to 4000 copys -Nekromantik -Aftermath (kommer snart på DVD fra Unearthed Films) -Visitor Q -Cannibal Ferox Så har du mondo filmene... Men det er ikke akkurat film. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Eier og har sett Cannibal Holocaust. De filmene jeg nevnte i min første post er filmer jeg eier. Guinea Pig-filmene (2,3 og 4) taper seg utover i serien. 1 og 2 er imho de beste. Cannibal Ferox er bra, skal sjekke ut Aftermath når den kommer på disc. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Tja. Bring It On er jo såpass grusom at den burde vært ulovlig verden over. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Personlig synes jeg Gråtass filmen virker ganske grusom Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Så startet HalTan idiotitrenden! Ork ødelegge enda en tråd med "hehehehLOLZ!" og lignende. Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Såvidt jeg vet er Driller Killer, Astro Zombies og Corpse Grinder forbudt i ganske mange land, iallefall i Noreg. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Har hørt snakk om at det var ekte dyredrap i den Cannibal Holocaust. Stemmer dette? Var jo like før jeg satte meg ned å så den engang, men orka ikke når jeg fikk høre dette om de stakkars dyrene. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Har hørt snakk om at det var ekte dyredrap i den Cannibal Holocaust. Stemmer dette? Var jo like før jeg satte meg ned å så den engang, men orka ikke når jeg fikk høre dette om de stakkars dyrene. Stemmer det. Det som er kanskje enda mer oppsiktsvekkende er at det er ekte lik som brukes i obduksjonsscenene i "Men Behind The Sun". Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ekte lik? Hvordan kan man ha fått gjennomført noe slik? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Et ekte lik . Høres rart ut at de har fått tillatelse til det. Men men, verden forandrer seg. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hvem bryr seg om et lik? Et dødt menneske? Det er mye verre å se noen virkelig ha det vondt? Å se noen dø? Og alt bare for å lage en film. Det er mange rykter ute å går om Cannibal Holocaust. Noen sier de bare filmet dyr som skulle bli spist av indianerene uansett. Og noen sier Deodato måtte i fengsel pga dyredrapene. Ikke vet jeg. Ferox er egentlig enda verre å se på, den er ikke like grotesk som Holocaust, men det virker som dyra lider mye mer i den. Og man merker fort at hele greia er iscenesatt, at menneskene hiver dyra mot hverandre og man får se dem drepe hverandre. Men siden mennesker liksom skal være så mye viktigere enn dyr, så forstår jeg hvorfor folk henger seg opp i Men Behind the Sun greia. (Det er snakk om at i den svenske filmen Thriller: A Cruel Picture, så stakk de en skalpel inn i øyet på et ekte lik. Regissøren skal vistnok ha hatt en venn på et sykehus som låste dem inn om natten, for å filme det lille klippet. Men noen mener at det bare var effekter) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 man har jo shogun assaissin som har vert forbudt siden 83. det er i verfall det den blir reklamert for Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 http://www.dvdarkivet.no/review.php?dvdID=1097881398 Det der var en fin artikkel om Men Behind The Sun. Lik-tingen sto også forklart der. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Forresten, er det noen som har sett den usensurerte versjonen av Caligula her? Har hørt så utrolig mye rart om den. Min versjon er skammelig klippet i forhold. there is also midget man/normal woman sex.....gay male sex....gay female sex....rape.....beastiality......pedophilism (if that is spelled right) and extensive nudity. There is also a graphic birth sequence when Princess Julia is born. Lenke til kommentar
Chainsaw Charlie Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Maniac New York Ripper Cannibal Ferox Endret 6. januar 2005 av Chainsaw Charlie Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Sikkert "Way out of my league" ettersom at jeg ikke har sett noen av disse filmene, men jeg må si jeg ble litt kvalm av filmen "The Dentist". den vil jeg ikke se igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå