arveoy Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hei. Har akkurat kjøpt meg ny pc fra komplett som jeg satte sammen i jula. Det er en: Aopen XC Cube EA65-II AV, TV Tuner, Remote, 865G,275W med Intel pentium 4 3.0 GHz Boxed PC800 Socket PGA478, 1MB cache, Prescott Brukte kjøleren som fulgte med hovedkortet når jeg installerte, men denne vifta går hele tiden og støyer ganske mye. Er det bedre å bruke vifta som fulgte med cpu, eller kan jeg ha gjort noe feil under montering? All hjelp mottas med takk. arveoy Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Den skal gå hele tiden. CPU'en er avhengig av konstant kjøling for ikke å brenne opp. Kjøp deg en ny vifte (evt hastighetsregulator) for å få ned støyen. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hæ Skjønte ikke helt hva du mente. Brukte du vifta som fulgte med hovedkortet på cpu? Det du brukte var nok en boxed vifte som fulgte med cpu. Og ja det er ikke rart i at det bråker siden du har en Prescott, de er jo kjent for å utvikle mye varme og dervav mye viftestøy for å fjerne varmen. Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 har selv akkurat det du har en p4 3,0@3,2 prescott. jeg syntes den funker fett. tempen beveger seg ikke over 35 grader utenom spilling, og du er ganske støy kresen hvis du mener at en bråker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå