Dekanus Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hei, alle sammen. Har et stort problem. Har kjøpt splitter ny PC uten operativsystem, men greier ikke å installere Windows XP PRO. Hva skal jeg gjøre? Har ikke peiling på dette og sitter i den berømte saksen! Har hatt PC`n i 5 dager uten å kunne bruke den Kan noen hjelpe meg? Hilsen Dekanus Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hvorfor klarer du ikke å installere Windows da. Hva er det som skjer? Feilmelding? CD'en vil ikke boote? Lenke til kommentar
Dekanus Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Vet ikke hva det er. Kommer frem til `Welcome to windows xp professional setup`. Så trykker jeg ENTER, men får da meldingen: ´Setup cannot find the End User Licensing Agreement (EULA)´. Dekanus Lenke til kommentar
zyp Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Er det en ekte plate eller en piratkopi? Lenke til kommentar
Dekanus Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Vet ikke. Dekanus Endret 6. januar 2005 av Dekanus Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Kjøp deg en ekte Windows CD. Lenke til kommentar
Dekanus Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Det er greit det om problemet da lar seg løse. Men gjør det så? Er det der problemet ligger? Hva med harddisken, må den klargjøres først (partisjoneres eller hva det heter), eller vil det gå som smurt med original-cd? Dekanus Endret 6. januar 2005 av Dekanus Lenke til kommentar
zyp Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Installeren lar deg partisjonere disken. Lenke til kommentar
Dekanus Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Da var original-cd bestilt. Håper alt lar seg ordne. Dekanus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå