Gå til innhold

Moderatorene graver dette forumets grav

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-06-10 17:09, Jimmy Pop skrev:

Hva er problemet med mye poster?

[*]Tar de for mye plass?

[*]Kan dere ikke slette gamle poster istedet for de nye?

[*]Har dere for lite å gjøre?

les posten min, det kommer intet nytt med den diskusjonen. vi vil ha DOKUMENTASJON på at den ene er bedre enn den andre, og en slik USERIØS post kommer ikke med svaret, en artikkel er det eneste som kan komme med et slikt svar!

[END]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir bare teit dette ass, tyter nå om at det ikke er noe mening i "amd og intel" poster. Enkelte finner dette morsomt og diskutere eller så hadde dem ikke giddet og poste dem. LAT DEM FÅ DISKUTERE DA. Og nå snart kommer det en moderator og stenger denne tråden osså for en eller annen sær grunn, for da gidder ikke "DEM" og diskutere eller høre på dette mere. Legg det til slik brukerene vil ha det, ikke slik som du vill ha det yummy

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-10 17:13, SunChaser skrev:

Blir bare teit dette ass, tyter nå om at det ikke er noe mening i "amd og intel" poster. Enkelte finner dette morsomt og diskutere eller så hadde dem ikke giddet og poste dem. LAT DEM FÅ DISKUTERE DA. Og nå snart kommer det en moderator og stenger denne tråden osså for en eller annen sær grunn, for da gidder ikke "DEM" og diskutere eller høre på dette mere. Legg det til slik brukerene vil ha det, ikke slik som du vill ha det yummy

definer brukerne, dem som har vært her lengst (og dermed er flest) eller alle 'newkids'?

det er flere som ikke liker AMD/Inteldiskusjonen enn dem som liker det, selvom ikke alle viser det. vi er METTET!

yummy: steng denne posten så snart som mulig :sad:

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva moderators side er. Ser vi ikke alle de samme postene?

Er det for liten plass på serveren til alle postene?

Er det for mange poster til at dere klarer å holde kontroll over dem?

Er det ikke mulig å slette de gamle postene? Dersom det er plassproblemer.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-10 17:18, SunChaser skrev:

Pfff, brukerene er ALLE. Og du tror eg bryr meg oppi hvem som har vært hær mest? Er det dem som bestemmer nå? Get a life ass.

Skjerp den tonen, takk!

Dersom du ikke klarer å ha respekt for moderatorene, kan du bli bannet fra forumet. Jeg gjør ikke noe med dette foreløpig.

Det er fullt lovlig å kritisere, men usaklig pjatt vil jeg ha meg frabedt. Dette er ment som første og siste advarsel! Ikke tirr meg til å foreslå banning...

Lenke til kommentar

Endelig en mod med tæl i.

Begynner å like dette.

Men anyways...Hvis man skal diskutere AMDvsINTEL eller ATI vs. nVIDIA så la dem gjøre det i off-topic, selv om jeg er enig om at det er 100% unødvendig. Men man må kanskje oxo ta hennsyn til de nye som ikke har hatt den diskusjonen enda.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-10 17:24, Jimmy Pop skrev:

Jeg vet ikke hva moderators side er. Ser vi ikke alle de samme postene?

Y: joda, vi ser de samme postene

Er det for liten plass på serveren til alle postene?

Y: vet ikke, men det blir vel fort fullt om forumet fylles opp av unødvendige og tåpelige postinger.

Er det for mange poster til at dere klarer å holde kontroll over dem?

Y: stort sett ikke, brukerne er veldig flinke til å si fra selv. Det er vi takknemlig for.

Er det ikke mulig å slette de gamle postene? Dersom det er plassproblemer.

y: Det er fullt mulig, men ikke ønskelig. Det står mye bra i gamle poster også...

Generelt sett er det ikke problematisk med mange poster. Det er problematisk med postinger som er unødvendige, usaklige eller tåpelige. Disse skal fjernes. Det er ikke vår strategi å velge ut poster som passer oss, og slette resten. Det er vår strategi at forumet er åpent for nesten alt, men det må være en viss saklighet med i bildet. Litt humor er OK, men "du er en idiot" - poster er ikke tillatt.

Jeg henstiller til brukerne om å overholde reglene og respektere moderatorene. Synes dere at vi er for strenge, kan dere si fra - med begrunnelse - så skal vi vurdere hvert enkelt tilfelle. Usaklige kommentarer virker bare mot sin hensikt.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-10 17:33, B|Real skrev:

Endelig en mod med tæl i.

Begynner å like dette.

Men anyways...Hvis man skal diskutere AMDvsINTEL eller ATI vs. nVIDIA så la dem gjøre det i off-topic, selv om jeg er enig om at det er 100% unødvendig. Men man må kanskje oxo ta hennsyn til de nye som ikke har hatt den diskusjonen enda.

Greit, diskutér gjerne slikt i off - topic. Det er vel den kategorien som blir minst moderert...

Forumet er åpent for nesten alt, men i de "normale" kategoriene får dere tåle moderering med sterk hånd.

Lenke til kommentar

Synes selv at Moderatorene her er lite moden,og det synes helt klart at noen med en slik holdning bare sørger for å miste postere her på forumet.

Men på et område må jeg si meg enig,og det er at standaren kansje burde heves et hakk her.

Diskusjoner er sundt men bannskap og dårlige Norsk kunnskaper som jeg vil kalle det burde gjøres noe med.Ta feks.en del brukernavn som jeg har sett som ikke hører hjemme noen plasser.Skaper ihvertfall ikke atmosfære her.

Lenke til kommentar

Quote:

Generelt sett er det ikke problematisk med mange poster. Det er problematisk med postinger som er unødvendige, usaklige eller tåpelige. Disse skal fjernes. Det er ikke vår strategi å velge ut poster som passer oss, og slette resten. Det er vår strategi at forumet er åpent for nesten alt, men det må være en viss saklighet med i bildet. Litt humor er OK, men "du er en idiot" - poster er ikke tillatt.

Men så hvis en sak er diskutert tidligere, da er det bare å stenge den, uansett hvor saklig diskusjonen som foregår i den gitte tråden er?

Og når en ser reaksjonene på så og si samtlige som har sett den tråden det gjelder, (amd vs intel) så er det jo rart at de som er moderatorer, er de som synes denne tråden burde sperres, av en eller annen merkelig grunn.(kanskje yummy's måte å introdusere seg på forumet på.) Og når en også ser i de senere tider at det har vært klaget på en del useriøse poster, så bidrar ikke yummy direkte med å heve seriøsiteten, med den holdningen han viser overfor brukerene, som i den geniale setningen hans:"Dersom du ikke klarer å ha respekt for moderatorene, kan du bli bannet fra forumet. Jeg gjør ikke noe med dette foreløpig.

Det er fullt lovlig å kritisere, men usaklig pjatt vil jeg ha meg frabedt. Dette er ment som første og siste advarsel! Ikke tirr meg til å foreslå banning..."

Virker som det er en av disse såkalte "fjortisene" som har fått mod status, og går ut og truer andre som mener forskjellig fra han med å banne dem fra forumet. Burde vel forvente at de som var moderatorer hadde litt vett, og ikke tok den tonen der utad mot "brukerne"

GG HW.NO

Lenke til kommentar

Selv om mange mener jeg er for streng - så tenk over hva godt som kan komme ut av dette. I det siste har det vært for slappe tøyler, slik at det ble mye tøv på forumet. Nå er det blitt veldig strengt, og mange klager / sier sin mening om dette.

Resultatet er at bl.a. jeg da får en pekepinn på hvordan dere ønsker at forumet skal være. Samtidig oppnår vi at brukerne skjerper seg litt, noe som alltids er En God Ting .

Jeg har dialog med andre ansvarlige på HW - nettverket gjennom intern kommunikasjon, og vil justere meg etter hva vi blir enige om. Det kan slå ut 2 veier: enten blir alle moderatorene bortimot like strenge som meg, eller så modererer moderator Yummy seg (mest sannsynlig) :smile:.

Jeg tror at dette vil føre til et bedre forum i det lange løp.

PS: Thoroughbred ble lansert i dag, så diskusjoner om dette vil på INGEN måte bli stengt av meg.

Jeg håper på samarbeid med brukerne, og at dere kan gi meg konstruktiv tilbakemelding. Stenger jeg en post feilaktig, kan dere be meg om å åpne den. Da åpnes den, men jeg vil da følge med den - og evt. stenge den om det er det riktige.

Når det gjelder det jeg skrev om å ha respekt for moderatorene, så mener jeg at dere skal huske at vi er mennesker. Vi har mange poster å lese igjennom, og vi _gjør_ feil. Jeg stengte denne posten feilaktig, men åpnet den igjen etter intern kommunikasjon og råd fra brukere. Bare som et eksempel på at jeg ikke vil opptre som "gud" på forumet.

Lenke til kommentar

Du får ikke noe respekt av meg vertfall etter din "truing til og banne" fordi du ble litt gretten. Slikte ting er det moderatorer som deg IKKE skall være vertfall. Og bra du sier fra at du ikke vil stenge en eventuelt Thorougbred diskusjon. Altid greit og få mammas samtykke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...