Gå til innhold

Hjelp til kjøp av ny spille pc!

Anbefalte innlegg

Hei!

Trenger hjelp til å kjøpe en bra spille pc! Trenger også ny skjerm, helst større enn 17 tommer. Vil ha en pc som kjører de råeste spilla uten store problemer. Har ikke peiling på hva som er bra eller ikke. Men tenkte jeg skulle prøve å holde meg under 15 000 kr (pluss, minus). Har fulgt med på Dinside.no måneds tilbudene og ser at jeg får mye pc for pengene om dagen. (tror jeg da :p)

Har lyst på SUPER BRA skjermkort

Hvor stor hardisken jeg har er ikke så nøye siden jeg aldri klarer å fylle opp min 40gigg nå.. Men er jo ikke så dyrt med 200 gigg...

Aner ingenting om hovedkort og hva som funker og ikke funker osv men ble annbefalt socket 9-- `?`?? hehe

Hadde vært litt morsomt med et kult kabinett

har lyst på minst 1000ram men blir vel fort dyrt med 2000

OSV

Dere er jo mye flinkere enn meg.

Vet det blir litt vanskelig å holde seg under prisen, men hadde satt stor pris på forslag ;)

Takker på forhånd!

MVH

Paydis

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mitt opsett på prisguiden. uten kabinett og skjerm, mus og tastatur.

Går an å overklokke opsettet der.

Dette systemet er i alle fall topp til spilling. -Men om han plusser på skjerm, kabinett osv, så spørs det om han kommer under 15k.

Til paydis:

Har du pc fra før? -I såfall går det nok an å bruke mange av delene du har også... diskett, kabinett muligens minne osv... -Skriv ha du har :thumbup:

Lenke til kommentar
Mitt opsett på prisguiden. uten kabinett og skjerm, mus og tastatur.

Går an å overklokke opsettet der.

3500+ e visst ikke den beste overklokkeren, 3200+ e bedre... men ellers ser det greit ut det oppsettet der.

unnskyld se på mitt oppsett!

Eg har ikke noe erfaring med den selv, hører bare folk sier det... også denne artikkelen.

uansett så er det sikkert ikke at han skal overklokke så da er amd best på spill ifølge www.tomshardware.com!

Lenke til kommentar
uansett så er det sikkert ikke at han skal overklokke så da er amd best på spill ifølge www.tomshardware.com!

Har eg sagt at Intel e bedre enn AMD til spill? :dontgetit:

Jaja, visst han ikke skal klokke, kan han like godt ta 3500+

EDIT: Ble mye quoting her...

Endret av PCXray
Lenke til kommentar

Hei! jeg anbefaler å kjøpe et CLUB 3D 6800 GT 256 MB ,istedet for det Dario hadde som forslag, et : XFX 6800 GT 256 MB, jeg har det (CLUB 3D) og er veldig fornøyd, kan klokke det lett til 420/550 (1200) som er litt raskere en Ultra, som går på 400/550 (1200) , og det koster ca 600,- mindre.. :yes: koster 3295,- på MPX.NO det andre koster 3826,-

Lenke til kommentar
på det oppsettet har jeg da vifter og sånt? Har lyst på noe jeg kan overklokke selv om jeg ikke helt vet hvordan enda hehe... trenger også kabinett da :( men skjerm kan jeg alltids klare å finne selv ;) Takker!

Ja, følger vifte med CPUen. Når det står BOXED etter navnet på CPUen, e det vifte med, står det BULK eller OEM følger det ikke med. Men viften som følger med e vel ikke noe å anbefale visst du skal klokke.

EDIT: E som oftest også vifte( r) montert i kabinettet.

Endret av PCXray
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...