Joachim_F Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Den polske spillutgiveren CD Projekt har akkurat fortalt at de vil gi ut World of Warcraft den 11. februar i år. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Er dette på noen måte bekreftet av blizzard? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Som det står nederst i nyhetsartikkelen: Vi kommer i alle tilfeller tilbake med en offisiell utgivelsesdato så snart vi får den. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det er ikke lett og få Blizzard til og bekrefte sånn informasjon.... /Cyrus Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hahaha!!! Teiteste jeg har hørt på lenge. 1 måneds lang Final Beta? Faen skal det være godt for? US FB varte ikke 14 dager en gang og det tror jeg ikke EU FB vil heller med annet det skjer noe fryktelig galt med serverene og alt er bare helvete. For de som ikke vet det så er Closed Beta serverene tatt ned etter det jeg har forstått og Blizzard kjører litt vedlikehold og forbereder de til FB. Så FB er rett rundt hjørnet og release av WoW ser fortsatt ut til å rekke 21./22. Januar. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Koreanske betaen har da vart godt over en måned Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Huff, nesten 3 måneder etter release i USA - lurer på hvordan det blir med den kommende expansjonen til WoW - om den blir lansert samtidig i USA og Europa eller om den blir forskjøvet i Europa som releasen. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Huff, nesten 3 måneder etter release i USA - lurer på hvordan det blir med den kommende expansjonen til WoW - om den blir lansert samtidig i USA og Europa eller om den blir forskjøvet i Europa som releasen. Kommer hvertfall ikke likt, det kan du banne på! Tilleggspakkene må jo også bli oversatt til tysk og fransk. Så vi må nok bare leve med den evige etterdiltingen. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Like greit at release kommer om litt over en mnd, for da får jeg konsentrert meg littegranne om studiene i starten av året. Regner med at jeg kommer til å gå for 3 eller 6 mnd abonnement med en gang Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Om det kommer 11 februar skal jeg være glad. Har ikkke trodd at det ville komme noe særlig før det Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hahaha!!! Teiteste jeg har hørt på lenge. 1 måneds lang Final Beta? Faen skal det være godt for? US FB varte ikke 14 dager en gang og det tror jeg ikke EU FB vil heller med annet det skjer noe fryktelig galt med serverene og alt er bare helvete. For de som ikke vet det så er Closed Beta serverene tatt ned etter det jeg har forstått og Blizzard kjører litt vedlikehold og forbereder de til FB. Så FB er rett rundt hjørnet og release av WoW ser fortsatt ut til å rekke 21./22. Januar. litt av grunnnen er nok også at det tar en del tid å trykke flere millioner spill, + andre aktivitieter iforbindelse med EU launchen, pr aktiviteter + + + Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 11 Februar? Da blir/er jeg jo opptatt med Kotor II: The sith lords. Jaja, da gidder ikke jeg med wow i begynnelsen ^^ Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hahaha!!! Teiteste jeg har hørt på lenge. 1 måneds lang Final Beta? Faen skal det være godt for? US FB varte ikke 14 dager en gang og det tror jeg ikke EU FB vil heller med annet det skjer noe fryktelig galt med serverene og alt er bare helvete. For de som ikke vet det så er Closed Beta serverene tatt ned etter det jeg har forstått og Blizzard kjører litt vedlikehold og forbereder de til FB. Så FB er rett rundt hjørnet og release av WoW ser fortsatt ut til å rekke 21./22. Januar. litt av grunnnen er nok også at det tar en del tid å trykke flere millioner spill, + andre aktivitieter iforbindelse med EU launchen, pr aktiviteter + + + Flere millioner er vel kanskje å ta litt hardt i... Flere hundre tusen tror jeg nå heller vi satser på Likevel, det tar en stund - men ikke en hel måned. Tror nok at Blizzard muligens allerede har begynt å kopiere opp spillet, for så å bare patche det ved release - gjøres omtrent på alle MMORPGs Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Bryr ikke meg noe om vi skal spille beta i 1 måned Tipper den varer 1 uke uansett jeg, og at vi bare må sitte og vente resten av tiden Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Betaen varer nok litt mer enn ei uke, ja. De har jo planer om å slippe inn flere folk etterhvert, det hadde vært ganske meningsløst om betaen var veldig kort. Lenke til kommentar
Balderac Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Nå kan du laste ned siste klient (final beta klienten) fra www.wow-europe.com. Hvis du vil ha klienten kjappere enn via Blizzard Downloaderen, kan jeg sette opp en 10Mbit FTP hvis noen viser interesse for det ! Endret 8. januar 2005 av Balderac Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 CD Projekt hadde rett nok en gang... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) CD Projekt hadde rett nok en gang... hehe, nice. Dette beviser bare at blizzard og vivendi lyver til alle, for de har hele tiden sagt at datoen ville offentliggjøres så straks de visste når den ble selv. Ja jøss sier nå jeg. Endret 6. februar 2005 av apollox Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 CD Projekt hadde rett nok en gang... hehe, nice. Dette beviser bare at blizzard og vivendi lyver til alle, for de har hele tiden sagt at datoen ville offentliggjøres så straks de visste når den ble selv. Ja jøss sier nå jeg. De har neppe sagt det. Det er helt normalt at utgiver og utvikler sitter på en dato lenge før den offentliggjøres. Det var nok ikke meningen at CD Project skulle gå ut med datoen, og det er litt drøyt å si at Blizzard og Vivendi lyver av den grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg