Gå til innhold

s700i og overføringshastighet

Anbefalte innlegg

Har nå endelig fått usb kabel til å funke sammen med min SE S700i men jeg må si at jeg ikke er videre imponert over hastigheten. Kan det stemme at jeg ikke kan forvente raskere enn 1 min på å overføre et bilde på 192kb fra min mobil til min pc via usb 1.1 kabel? Dette er jo ekstremt tregt..... har 39 bilder jeg skal overføre og med denne hastigheten tar det en liten evighet.... Noe steder jeg kan stille inn for å øke hastigheten? Har jo ikke gjort annet enn å installere software og da er det jo default verdier, så mulig det er mere å hente ved å configurere litt, for tar det så lang tid med bilder så tør jeg nesten ikke å tenke på hvor lang tid den kommer til å bruke på en mp3 på 3-4 mb og jeg har 15 jeg skulle hatt over.

X.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm jeg kjøpte kabel da jeg har hørt at denne løsningen skulle være raskere enn bluetooth men det har ikke vært slik i mitt tilfelle med mindre instillingene ikke er optimale. Selv i butikken sa de at kabel ville være raskere enn bluetooth.

X.

Lenke til kommentar

Hadde faktisk en 4 i 1 liggendes :) som også hadde støtte for kortet, funker som en drøm og det blir usb 2 hastighet! Beste løsningen, det store spørsmålet er, noe sakelig grunn til å beholde usb kabelen? Jeg kan jo bruke den sammen med programmene som fulgte med mobilen, og dersom jeg f.eks skal synkronisere (tviler på at jeg kommer til å benytte meg av det) eller laste ned programmer, spill, ringetoner etc så må vel dette gjøres via sony ericsson software? Vist ikke drar jeg til el kjøp og leverer tilbake kabelen og blir 550kr rikere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...