karlfr Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Har skjønt at mobiler med bluetooth klasse 1 kan sende hele 100m! Aldri helt skjønnt behovet for en trådløs ting å ha i øret men ble litt fasinert nå. Tlf jeg har, har tilfeldigvis klasse 1 men det hjelper jo lite hvis jeg ikke finner en handsfree propp som også har det noen som veit om noen? Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Etter det jeg har fått med meg i det siste, finnes det ikke mobiler med støtte for Class I 100m enda? Hvilken mobil er dette i såfall? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Sony Ericsson z1010 har i allefall klasse 1. Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 V3, razr er det jeg har. Klart jeg har brukt amobil sin artikkel som kilde og synes de er mindre og mindre kritiske til kildene sine Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 V3, razr er det jeg har. Klart jeg har brukt amobil sin artikkel som kilde og synes de er mindre og mindre kritiske til kildene sine Det stemmer at Razr har en Blåtann-implementering av klasse 1, som tilsier en rekkevidde på 100 meter. http://www.motorola.com/motoinfo/product/d...s/0,,69,00.html Var det dette du hadde i tankene når du klaget på dårlig kildebruk? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Da burde vel noen gærninger klare å lage ett programm som man kan ringe over BT da F. Eks hvis jeg er på rommet og mamma i stua så ringer du til meg på BT hvis det er no det må komme ass Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 litt kjedelig da Du sender til en som står 100m fra deg, men han får ikke sendt tilbake Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Var det dette du hadde i tankene når du klaget på dårlig kildebruk? Ja, synes hovedsakelig hele artikkelen om V3 her på amobil var meget dårlig sikret. Tenker spesielt på at det er mulig å slå fast at det er 240x320 skjerm, når den faktisk er 176x220. Nå har det blitt gjort klart at enheten får 176 x 220 punkter, slik de første ryktene sa Samme setning over hadde nemlig 240x320 den 04.01.05 når den ble lagt ut, men har tydligvis blitt endret en av de siste dagene. Synes også det er meget dumt å si at den har mulighet til å lage videoklipp når det heller ikke er tilfelle Modellen kan også ta opp videosnutter. Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Har tidligere sett på amobil sine artikler som fakta når jeg leser de, men blir i fremtiden litt mer skeptisk til å lese artikler før jeg kjøper mobilen. Kjøpt faktisk en V3 i den tro at den kunne ta opp videoer, etter å ha lest her. Klart det er ikke verdens undergang men kjedlig uansett.. Tilbake til TOPIC: Noen som vet om blåtann headsett klasse 1?! Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Var det dette du hadde i tankene når du klaget på dårlig kildebruk? Ja, synes hovedsakelig hele artikkelen om V3 her på amobil var meget dårlig sikret. Tenker spesielt på at det er mulig å slå fast at det er 240x320 skjerm, når den faktisk er 176x220. Nå har det blitt gjort klart at enheten får 176 x 220 punkter, slik de første ryktene sa Samme setning over hadde nemlig 240x320 den 04.01.05 når den ble lagt ut, men har tydligvis blitt endret en av de siste dagene. Synes også det er meget dumt å si at den har mulighet til å lage videoklipp når det heller ikke er tilfelle Modellen kan også ta opp videosnutter. Ja, det stemmer at vi gikk ut med opplysninger i vår første artikkel om Razr V3 som senere skulle vise seg å være feil. Dette er beklagelig, og vi gjør vårt ytterste for at slike ting ikke skal skje igjen. Til vårt forsvar skal det sies at flere norske og utenlandske sider som publiserte spesifikasjonene til V3 på likt med oss, blant dem MobileBurn, gikk ut med de samme opplysningene og måtte senere korrigere disse. Vi prøver å holde oss til seriøse kilder, og MobileBurn er i det store og hele en side man kan stole på. Unntaket fra dette er artikler om rykter og spekulasjoner, der vi kan risikere å bomme. Her prøver vi å være bevisste på at det hele tiden skal understrekes at vi tar utgangspunkt i ubekreftede rykter. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 litt kjedelig da Du sender til en som står 100m fra deg, men han får ikke sendt tilbake Hvorfor sende til en som står hundre meter unna? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Saken handler nok også om at vegger kan forstyrre signalene, da er det fordel med bluetooth som er sterkere. Og uansett så kan du jo bruke bluetooth til mange ting, bla. til å skrive ut filer. Men en potensiell fare med bluetooth class 1, nett er spredning av virus, som nok vil bli mer og mer aktuelt med tiden som kommer... Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 litt kjedelig da Du sender til en som står 100m fra deg, men han får ikke sendt tilbake Hvorfor sende til en som står hundre meter unna? når jeg søker, så står det kanskje ikke hvor langt vedkommende er da. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Nope, gjør ikke det. Men du kan vel ikke sende til vedkommende ved mindre de har lang nok rekkevidde uansett, de må jo kunne oppnå kontakt før de kan motta/sende. Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Derfor jeg vil ha et headsett med klasse 1 slik at jeg både kan sende og motta 100 meter ifra telefonen. Skal ikke sende ting til telefoner 100 meter unna! skal jeg det for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå