Solav Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Har PSU med av og på knapp, og hvis jeg slår psu av, for deretter å slå det på igjen, begynner hk'et og kjøre selv om jeg ikke har trykket på power knappen på kabinettet. Pc'n starter ikke helt, for den begynner ikke poste før jeg trykker på power knappen på kabinettet. (da begynner også "power lyset" på kabinettet og lyse, mens hd lyset lyser idet jeg slår psu på, men den jobber jo ikke, siden pc'n ikke poster). Det samme skjer hvis jeg fjerner strømkabelen og setter den inn igjen, mens psu hele tiden står på "I". Håper på oppklarende svar. Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Skjekk i biosen din om det er noe som heter AC-powerloss startup. Evt. disable den. Lenke til kommentar
Solav Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Har sjekket, og regner med at AC powerloss startup som du beskriver tilsvarer en funksjon som skal automatisk starte opp pc'n ved eventuell strømstans(?). Har disabla min tilsvarende funksjon fra før, så det er ikke den. Endret 7. januar 2005 av Solav Lenke til kommentar
Solav Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Noen andre med forslag?har vært borti likt tilfelle med pc'n til en kamerat av meg. Han hadde tilsvarende kabb som mitt gamle, men med nyere versjon av PSU, hvor tillegget var av og på knapp, og han hadde samme problem. Tilleggsspørsmål: Hvis jeg tar strømkontakten ut, forså inn igjen/slår av og på psu forårsakes problemet, samtidig blir musa "død". Jeg må ta den ut og inn av USB porten for at den skal funke igjen. Endret 9. januar 2005 av Solav Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Akkuratt samme problem her! Samme tilfelle med musa, og at PC'n starter av seg selv. Når jeg skrur på knappen bak på PSU skrur den seg på... Rare greier Lenke til kommentar
Solav Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Hvilket hovedkort har du? Jeg har Msi K8N Neo 754 platinum edition Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hvilket hovedkort har du? Jeg har Msi K8N Neo 754 platinum edition Jeg ligger enda litt bak, og kjører med et ASUS A7N8X-X Socket A/462 Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har du prøvd med en annen psu ? kan være den som er ødelagt. Det samme skjedde med min bror.Han har samme hk som deg.Når han slo på knappen på psu så startet pcen i 5-10 sek... så slo den seg av Lenke til kommentar
CiXoT Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) skje nett da samma her oss meg og. men når eg skrur av maskinen på vanlig måte så går da kanskje 1 time eller 30min , så beynner han å gå heilt av seg selv.Da e litt rart... har sjekka biosen . Endret 9. januar 2005 av CiXoT Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Min PC går som ei klokke... Jeg synest egentlig ikke at det er så plagsomt, men det hadde vert greit å vite hva det var. Lenke til kommentar
Solav Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Pc'n ellers fungerer greit for meg også, har ingen tilfeller ved at den skrur seg på lenge etter den er avslått e.l. Hadde bare vært greit å fått pc'n til å funke 100%, litt irriterende å fikse musa bare fordi jeg har koblet ut strømmen. Kimmen 15: Mener du at broren din har samme hk som meg eller Bax? Lenke til kommentar
GoBu Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har du prøvd med en annen psu ? kan være den som er ødelagt.Det samme skjedde med min bror.Han har samme hk som deg.Når han slo på knappen på psu så startet pcen i 5-10 sek... så slo den seg av akkurat samme problemet! skjer det samme med meg nå etter jeg bytta til vannkjøling! får nytt hk i mårra så jeg får se hva det er da... Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det var psuen som var ødelagt ! prøvde med en annen psu og da funket den helt fint ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå