r0zie Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hallo, som det står i topic trenger jeg tips til noen bra skjermer type CRT 19". Jeg bruker pcen til spilling (mest skytespill) og er da mest intresert i en skjerm med høy oppdaterings frekvens. Pris ingen hindring - gi meg linker -Takk Lenke til kommentar
neb Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Sony MultiscanG400 (trinitron bilderør) kjøpte denne skjermen brukt for noen mnd. siden, og den er knall god.. vet ikke om man kan få kjøpt den lenger dog. mvh bigben Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 skuffende lite reply's her er det kanskje en annen lignende tråd? takk skal du ha uansett bigben Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har en Sony Trinitron G-420 jeg. VELDIG fornøyd. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 har hørt veldig mye bra om den skjermen før.. har desverre hørt at den ikke er i salg lenger og hmmm kanskje jeg vet om en som har en til salgs Lenke til kommentar
neb Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 tror ikke det skal være så vannskelig å få kjøpt en brukt! søk litt rundt på diverse bruktmarkeder. evt. legg ut egene annonser hvor du skriver at du ønsker å kjøpe en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå