Gå til innhold

SE K700i & FW R2AE033, oppdatert med DSS-25

Anbefalte innlegg

Oppgraderte min K700i til R2AE033 i går kveld. Brukte klienten på DaVinciTeam sine sider og kjøpte en credit(en oppdatering) av dem. Kostet ca.75,- betalte med Visa via PayPal.

De la i går ut en ny klient som støtter DSS-25 Syncstation.

Nå kan jeg slå av kameralyden ved å sette tlf. i stille igjen!!:D Har også mulighet til å søke med flere bokstaver i kontakt-lista, dette er noe jeg har savnet. Skal være ny programvare for kamera i denne versjonen også. Skal ta noen test-bilder etterpå.

Endret av klorin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er forskjellen på firmwaren til DaVinciTeam og SE sin offisielle firmware?

Ingenting annet enn muligheten til å slå av kamera-lyden.

SE er fryktelig trege med å legge ut ny fw på oppdaterings-tjenesten sin. Etter det jeg har lest så sliter de med å få tjenesten stabil nok. Klienten man bruker fra DaVinciTeam skal være mye tryggere å oppdatere med.

Regner med at du også får R2AE033 hvis du oppdaterer på ett service-verksted her i Norge også, men da har du ikke muligheten til å slå av kamera-lyden.

Lenke til kommentar
Hva gjør det ikonet? Er det enda PlayNow?

Nei, det står Sony Ericsson på toppen når jeg velger det. Den starter wap og går til en SE side hvor man kan laste ned themes, spill, bakgrunner osv.. men også programfiler til tlf. Blandt annet styring av DVD spiller ser jeg. Har ikke fått studert det så mye ennå.

Lenke til kommentar

Er det noen som har oppdatert andre se telefoner f.eks. t630 via dette programmet og dss-25? Det ser ut som at det går an å gjøre det med t630 også. jeg har t630 og dss-25. har også lastet ned programmet, når jeg oppdaget det.

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på firmwaren til DaVinciTeam og SE sin offisielle firmware?

Ingenting annet enn muligheten til å slå av kamera-lyden.

SE er fryktelig trege med å legge ut ny fw på oppdaterings-tjenesten sin. Etter det jeg har lest så sliter de med å få tjenesten stabil nok. Klienten man bruker fra DaVinciTeam skal være mye tryggere å oppdatere med.

Regner med at du også får R2AE033 hvis du oppdaterer på ett service-verksted her i Norge også, men da har du ikke muligheten til å slå av kamera-lyden.

Det er flere forandringer enn bare kameralyden;

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=66330

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...