Klorin Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Oppgraderte min K700i til R2AE033 i går kveld. Brukte klienten på DaVinciTeam sine sider og kjøpte en credit(en oppdatering) av dem. Kostet ca.75,- betalte med Visa via PayPal. De la i går ut en ny klient som støtter DSS-25 Syncstation. Nå kan jeg slå av kameralyden ved å sette tlf. i stille igjen!! Har også mulighet til å søke med flere bokstaver i kontakt-lista, dette er noe jeg har savnet. Skal være ny programvare for kamera i denne versjonen også. Skal ta noen test-bilder etterpå. Endret 6. januar 2005 av klorin Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 hvorfor ikke bare bruke den offisielle oppgraderingen som er gratis? Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 hvorfor ikke bare bruke den offisielle oppgraderingen som er gratis? Fordi R2AE033 ikke ligger der og den orginale fjerner ikke kamera-lyden heller. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hva er forskjellen på firmwaren til DaVinciTeam og SE sin offisielle firmware? Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Hva er forskjellen på firmwaren til DaVinciTeam og SE sin offisielle firmware? Ingenting annet enn muligheten til å slå av kamera-lyden. SE er fryktelig trege med å legge ut ny fw på oppdaterings-tjenesten sin. Etter det jeg har lest så sliter de med å få tjenesten stabil nok. Klienten man bruker fra DaVinciTeam skal være mye tryggere å oppdatere med. Regner med at du også får R2AE033 hvis du oppdaterer på ett service-verksted her i Norge også, men da har du ikke muligheten til å slå av kamera-lyden. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ok Litt ot: Er det mulighet å lade telefonen i DSS-25? Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Ok Litt ot: Er det mulighet å lade telefonen i DSS-25? Ja Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Ser ut som ikonene har forandret seg noe også.. ihvertfall det øverst til venstre. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hva gjør det ikonet? Er det enda PlayNow? Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Hva gjør det ikonet? Er det enda PlayNow? Nei, det står Sony Ericsson på toppen når jeg velger det. Den starter wap og går til en SE side hvor man kan laste ned themes, spill, bakgrunner osv.. men også programfiler til tlf. Blandt annet styring av DVD spiller ser jeg. Har ikke fått studert det så mye ennå. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 det ikonet har jeg hatt siden jeg fikk den i juni Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Må kjøpe sync station... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Må kjøpe sync station... Jæ! Lenke til kommentar
robot Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Er det noen som har oppdatert andre se telefoner f.eks. t630 via dette programmet og dss-25? Det ser ut som at det går an å gjøre det med t630 også. jeg har t630 og dss-25. har også lastet ned programmet, når jeg oppdaget det. Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Flytter tråden til "Programmer, spill og OS". Dette er riktig sted for snakk om firmware og lignende også. Informasjon om fordeling av forumseksjoner: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=338721 Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hva er forskjellen på firmwaren til DaVinciTeam og SE sin offisielle firmware? Ingenting annet enn muligheten til å slå av kamera-lyden. SE er fryktelig trege med å legge ut ny fw på oppdaterings-tjenesten sin. Etter det jeg har lest så sliter de med å få tjenesten stabil nok. Klienten man bruker fra DaVinciTeam skal være mye tryggere å oppdatere med. Regner med at du også får R2AE033 hvis du oppdaterer på ett service-verksted her i Norge også, men da har du ikke muligheten til å slå av kamera-lyden. Det er flere forandringer enn bare kameralyden; http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=66330 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå