andesam Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg og en annen skal intervjue Guardians of time, eller hvertfall en av dem. Hvem av dem burde vi intervjue? Hvem skriver teksten og har mest med musikken de lager å gjøre. Noen som vet? Takker for svar Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Vel, hvis du kjøper et par av platene deres (Machines of mental design er glimrende) står det vel inni coverbookleten hvem som er tekstforfatter og diverse andre ting. Kjekt å ha litt bakgrunnsinfo før man prater med et kjent band Les på hjemmesida deres under Biography delen, der pleier det å stå masse om bandets opprinnelse og arbeidsmåter. Tror websida deres er www.guardiansoftime.com (har hvertfall vært inne der en gang om det ikke var den adressa.) Søk i google på "guardians of time homepage" Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Takk for svar. Vi har funnet ut av at vi skal intervjue vokalisten i bandet. Fåreløpig er spørsmålene for det meste musikk relatert. Noen som vet om det er en spessiell pådriver i bandet, som det kanskje ville vært mest interresant å intervjue? Utifra det jeg har lest på siden deres ser det ut som om de fleste jober like mye, så da er det kanskje ok å intervjue frontfiguren... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Spør de hvordan det var å være på Quart og dele scene med blant annet The Dillinger Escape Plan og Slipknot. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Spør de hvordan det var å være på Quart og dele scene med blant annet The Dillinger Escape Plan og Slipknot. må jo selvfølgelig det! Takker Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 hehehe....husker jeg var på konsert med dem helt i begynnelsen.....helt ok , men ikke akkurat min stil da. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Er vel ikke 100% vår stil heller, men noen må intervjue noen.. Vi kom frem til at vi skal intervjue bassisten, Dag Ove. Det var visst han som skrev mest på tekstene. Noen som vet om noen spørsmål vi burde spørre han om? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Om han har noen inspirasjonskilder, når de beste tekstene blir laget, om han har noen morsomme historier bak tekstene, osv osv. Om bandet har noen inspirasjonskilder, om de har noen mål (platesalg etc)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå