Vectrex Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Brukte rundt 500 kroner på heftig luftkjøling da jeg kjøpte min XP 3000+. Nå skal denne selges og jeg skal ha en AMD 64 på socket 939. Er det mulig å få tak i adaptere som gjør det mulig å bygge om? Kjøleren er av denne typen:http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MCX462V Lenke til kommentar
hval Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 JA? Noen som vet om dette finnes? Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 vetisj men tror ikke noe albert åberg løsning med strips og tyggis er til å anbefalle.. så det var en her i forumet som hadde gjort noe lignende.. Lenke til kommentar
Empty Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Denne løsningen til oddarne84 på sin Peltier-kjølt Shuttle SFF PC. kan være en løsning. Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 du kan ta kontakt med microplex og høyre med dei... dei hjalp meg med å finne ut av noko når det gjaldt kjøler Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 du kan ta kontakt med microplex og høyre med dei... dei hjalp meg med å finne ut av noko når det gjaldt kjøler Microplex vet ikke om muligheter for dette, hvertfall har de ikke det som trengs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå